- ارسال کننده: خداحافظ رفیق ... تاریخ: ۹۲/۰۳/۰۷

ازمسئولین استانی انتظار داریم در بین شهرستانها عدالت را رعایت کنند

 

 
 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه  با تشکر  از حضور مدیران  کل استانی در جهت بررسی مسایل و مشکلات بصورت میدانی افزود: چنین اقدامی باعث مشاهده و لمس مسایل از نزدیک است  و   می تواند در جهت رفع مشکلات موثر باشد .

تقی خلفاپور  در جلسه انتخابات شهرستان با حضور مدیر کل فناوری و اطلاعات استانداری و اعضای ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: این انتخابات از جهات مختلف اهمیت ویژه ای دارد و مسئولین استانی و شهرستانی به آن واقفند چرا که این انتخابات از لحاظ شکل هم متفاوت است و حمایت و پشتیبانی استانی از ضروریات است تا با همگرایی و همسویی در جهت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات تلاش کنیم و مهمترین تکلیف ما مشارکت مردم با وجود جریانات  سیاسی و اقتصادی است .

وی با رضایت از تلاش های همکاران فرمانداری میانه که کارنامه خوبی را در انتخابات ارائه نموده اند افزود: این امر تاثیر بسزایی در کارنامه استان در نهایت کشور دارد و انتظار دارم با همین روند به جلو برویم.

خلفاپور با اشاره به اینکه در انتخابات قریب به دو هزار نفر فقط از میانه برای اجرای انتخابات آماده شده اند گفت : آموزشها و برنامه ریزی های لازم انجام شده است و تلاش خواهد شد با رعایت اصل صرفه جویی و با بهره گیری از تمام امکانات و عوامل انتخابات خوبی برگزار کنیم و از مسئولین استانی انتظار داریم با رعایت عدالت در بین شهرستانها در تخصیص به موقع امکانات با توجه به وضعیت شهرستان و راهها و شعب اخذ رای  ما را یاری کنند .
مدیر کل  دفتر فناوری و اطلاعات استانداری در ابتدای جلسه با اشاره به آمادگی کامل استان در زمینه فن آوری در جهت برگزاری انتخابات خاطر نشان کرد : تمامی امکانات استان برای برگزاری انتخابات تجهیز گردیده است و در جهت  تبادل اطلاعات از لحاظ فنی هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت.
محمد سربخشیان با تشکر از اجرای دقیق مراحل مختلف مانور در شهرستان میانه گفت : با وجود کارشناسان مجرب میانه مانورها کاملا ایده ال برگزار گردیده و در تمام مانورها رتبه برتر را کسب نموده اند که این امر منجر به ارتقاء رتبه استان در مانورها خواهد شد.

وی بااشاره به نحوه برگزاری انتخاات افزود: در انتخابات قبلی شهرستان شبستر برگزاری انتخابات رایانه ای بود که به نحو احسن انجام شد و در این انتخابات تا این لحظه در خصوص برگزاری رایانه ای دستوری واصل نشده است .

سربخشیان در پایان حضور در شهرستان ها را بررسی نیازها و مشکلات از نزدیک عنوان کرد.

1
1