- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۲/۰۳/۰۱

امام جمعه میانه:خواسته های مردم شهرستانها نباید مورد بی توجهی برخی مسئولین استانی قرار گیرد

خواسته های مردم شهرستانها نباید مورد بی توجهی برخی مسئولین استانی قرار گیرد
تبریز  خبرگزاری مهر : امام جمعه میانه با انتقاد از مسئولین استانی در بازسازی اطراف امامزاده اسماعیل میانه گفت: خواسته های مردم شهرستانها نباید مورد بی توجهی برخی مسئولین استانی قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حامدی ظهر چهارشنبه در جلسه ساماندهی اطراف امامزاده اسماعیل میانه افزود: مسئولین استانی  بدانند که باید جوابگوی خواسته 50 ساله مردم باشند.

وی اظهار کرد: 35 سال است که در این محل کسی اجازه ساخت ، توسعه و خرید وفروش ملک خود  را ندارد اما دم نمی زنند که این نشانگر نجابت مردم ماست .

حامدی تاکید کرد: این جلسه باید خروجی مثبتی داشته باشد تا بتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

نماینده مردم میانه در مجلس نیز گفت: من امضای نهایی نقشه بازسازی اطراف امامزاده اسماعیل (ع) را از تبریز گرفته و تایید آن را به راه و شهرسازی خواهم فرستاد.

محمدعلی مددی با بیان اینکه کاری نیست که با پیگیری به انجام نرسد و مردم مطمئن باشند که ما به همراه مسئولین ذیربط با پیگیری جدی به این خواسته بحق مردم جامه عمل خواهیم پوشاند.

وی اضافه کرد : در هفته آینده گزارش مصوب جلسه و پیگیریهای خود را ارائه خواهم داد.

مهندس نجاری نماینده راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در ماده  پنج با حضور در این جلسه اظهارکرد: نقشه های معماری پس از تایید نقشه نهایی در کمیسیون ماده پنج قابل اجراست .

صادق واعظ عضو شورای شهر میانه نیز به گفته نماینده راه و شهرسازی اعتراض شدیدی کرده گفت: در مصوبه کمیسیون این مسئولیت به کمیته فنی  با عضویت میراث فرهنگی ، شهرداری ، دفترفنی  راه و شهرسازی ،  محول گردید که مصوبه جلسه آنها بعنوان مصوبه ماده  پنج تلقی می شود.

شهردار میانه نیز به عقب بودن اجرای طرح بهسازی اطراف امامزاده اسماعیل (ع) از برنامه زمانبندی بنابر تغییرات متعدد کارشناسی و کنترل و بررسی نقشه ها اشاره کردو گفت: قرار بود از بهمن سال 91 تا تیر سال جاری جلسات توافق ، مذاکره و عقد قراردادهای مربوطه با مالکین و مستاجرین اجراشود که بنا ب دلایل ذکر شده به عقب افتاد.

گفتنی است براساس جلسه بررسی و کنترل نقشه های تهیه شده در شهرداری بعد از تغییرات متعدد کارشناسی بالاخره نهایی شد.

1
1