- ارسال کننده: مهدی چهره تاریخ: ۹۲/۰۲/۳۱

کی می شود بر افکار و نظرات جوانگرایانه ی جوانان اعتماد نمود؟

با سلام و با تشکر از همراهی همراهان گرانقدر خویش، تا کنون پیرامون مطالب متنوعی تبادل نظر کرده و از فضل دانشتان بهره ها برده ایم که از این بابت بسیار سپاسگذارم. جمع بندی نظرات شما ممکن است راهکاری برای رفع معضلات جوانان امروز باشد، پس شهروندان محترم را از نظرات ارزشمندتان دریغ نفرمایید با تشکر.

 آیا دیگر زمان آن فرا نرسیده است که جهت مدیریت امور شهری در امر خطیر شورا ها، اینبار واقعاً و عملاً در کنار تجربیات گرانبهای متجرّبین، از افکار و نظرات جوانگرایانه نیز استفاده نمود چرا که اولاً مهمترین وظیفه شوراها، برنامه ریزی برای مدیریت ایده آل امور شهری خاصّه امور نوجوانان و جوانان بوده دوماً اقتضای این امر خطیر، بشدت احساس می گردد سوماً خود کاندیداتور های محترم نیز بایستی در فکر و عمل، این شرائط را داشته باشند. 

مسلماً نباید نبوغ و کارامدی جوانان را از نظرها دور نگه بداریم حال بیائیم به جوانان و افکار و اندیشه ها و نظرات آنان را که نیروهای فعال و با نشاط هستند، بها و ارزش دهیم که آنها میتوانند با انرژی و با کار آمدی بهتری امور راسرو سامان دهند.

پس بنابراین لازم و ضروری است که در انتخاب شورای اسلامی شهر در 24 خرداد ماه، با حضور حداکثری خودمان و به عبارت دیگر با خلق حماسه ای ماندگار مدنظر مقام عظمای ولایت (حضرت آقا) و با مدنظر قرار دادن موراد ذکر شده و معیار های انتخاب افراد اصلح، پا به عرصه ی انتخابات بگذاریم انشاا... تعالی

 ----- دوستان ضمن اعلام نظرات تأثیر گذار و تحلیل ارزشمندتان از این پست، امید وارم با حضور پر برکتتان رونق بخش این پست باشید و فقط به ملاحظه و یا فرستادن شکلک اکتفا ننمایید. با سپاس (مهدی چهره) -------

 

1
2
1 2