- ارسال کننده: قارا سید تاریخ: ۹۲/۰۲/۳۰

تصادف زنجیره ای در جاده قدیم میانه تبریز، 2 کشته، 2 زخمی برجای گذاشت

 

برخورد دو دستگاه پراید، یک دستگاه آردی و یک دستگاه تریلی در کیلومتر 15 جاده قدیم میانه تبریز، 2 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان با اعلام این خبر گفت: این حادثه در ساعت 10 صبح امروز به اتاق فرمان اورژانس 115 استان گزارش شد و طی آن پایگاه اورزانس و هلال احمر میانه به محل حادثه اعزام و 2 مصدوم سانحه را به بیمارستان میانه منتقل کردند.

حبیب حسینقلی زاده با تاکید بر ضرورت رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان و بستن کمربند ایمنی توسط تمام سرنشینان خودروها، از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.

وی با بیان اینکه تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه ها به معضل بزرگی در جهت امداد رسانی تبدیل شده است گفت:در هنگام وقوع سوانح رانندگی متاسفانه تمامی خودرو های عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می کنند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه دادن آدرس اشتباه به اورژانس 115هم معمولا زمان امداد رسانی را با تاخیر مواجه می کند، از عموم شهرواندان خواست در ارائه آدرس دقیق وقوع حادثه دقت کنند.

1
1