- ارسال کننده: مهدی حسنی* تاریخ: ۹۲/۰۲/۲۹

کاندیداهای شورای شهر میانه دقت کنند!؟

 

کاندیداهای شورای شهر میانه دقت کنند!؟

انتخابات

سلام به همه دوستان میانالی

با توجه به نزدیک شدن انتخابات و گرم شدن تنور اون لازم دونستم مطلبی رو در این مورد خطاب به همه دوستان شرکت کننده در انتخابات شورای شهر میانه اعلام کنم.

میانه یا به عبارتی دروازه آذربایجان از قدیمی ترین و کهن ترین شهرهای کشور که سابقه تاریخی اون بر هیچ کسی پوشیده نیست می باشد. از طرفی ملت قهرمان میانه نه تنها بزرگان زیادی رو بین مسئولین کشوری و لشگری داره بلکه در زمان انقلاب و همچنین بعد از اون شهیدان زیادی رو تقدیم انقلاب و جنگ تحمیلی کرده که مایه مباهات و افتخار ملت قهرمان و شهید پرور اوست. با دقتی که در بین جوانان امروز این شهرستان می کنم جوانان با سواد و تحصیلکرده زیادی رو هم می بینیم که در عرصه کشوری و حتی بین المللی برای میانه و کشور عزیزمون، ایران افتخار آفرینی کردند و ما به همه اونها افتخار می کنیم.

پل دختر

با این توصیفات، نکته اصلی قابل توجه کاندیداهای محترم شوراهاست که برادران و خواهران عزیزی که کاندید شورا شده اید، ابتدا ضمن احترام به پدران و مادران این آب و خاک و تعظیم در برابر شهدای شهرستان میانه باید این نکته مد نظرتان باشد که وضعیت داخل شهر میانه چقدر ناراحت کننده بوده و نیاز به همت و تلاش بسیار دلسوزانه و البته آگاهانه دارد که آن هم نیازمند داشتن علم و تدبیر کافی برای اداره امور شهری شما عزیزان است. امیدوارم کاندید شدن همه عزیزان از روی دلسوزی و البته برای رضای خدا و قدم خیر برداشتن برای مردم میانه و شهر شهدای زینبیه و ثارالله باشد، ولی با توجه به شناخت قبلی از بعضی از عزیزان کاندید، بنده در تعدادی از آنها آن توانایی و قدرت کافی برای عضو شورا شدن را نمی بینم چرا که سوابق و البته نوع تحصیلات آنها نشان دهنده این امر می باشد.

داخل شهر

در پایان از همه مردم میانه علی الخصوص اعضای سایت محبوبمان "سایت میانالی" خواهشمندم با دقت نظر کافی در مورد شورای شهر و بدون جانبگری قومی و طایفه ای، افراد اصلح را برای شورای شهر برگزینند تا مردم میانه هم شاهد تمدن شهری پیشرفته بوده و از امکانات لازم برای زندگی بهتر برخوردار شوند.

البته در مطلب بعدی نواقصات شهرستان میانه را که با همکاری شما عزیزان جمع آوری خواهیم کرد را  آماده تقدیم به شوراهای برگزیده خواهم نمود.   

1
1