- ارسال کننده: علیرضا نصیرزاده تاریخ: ۹۲/۰۲/۲۹

قطع شدن ناگهانی آب شهرک اندیشه و بی ملاحظه بودن مسئول رسیدگی به این حادثه!!!

از ساعت 16:30 روز شنبه مورخه 92/02/28 ، آب منطقه شهرک اندیشه به دلیل بی ملاحظه بودن کارگران و در راس آنها بی ملاحظه بودن رئیس این نهاد، در اثر ترکاندن لوله آب این منطقه به هنگام کار با ماشین پی کن، اهالی این منطقه را با مشکل بی آبی مواجه کرده است و الان که ساعت 1:45 بامداد روز یکشنبه مورخه 92/02/29 است، هنوز خبری از آب نیست.

بددهنی مسئول جوابگویی به تلفن اداره آبفا، و عدم سرویس دهی به اهالی محترم شهرک اندیشه از طرف فرد مسئول که خود را رئیس این اداره می داند، واقعا دل هر شهروندی را آزار می دهد و کسی هم نیست پاسخگوی این حادثه باشد!

همه ما می دانیم که در این گونه موارد، شاید بتوان آب آشامیدنی را با خوردن جرعه ای آب برطرف کرد ولی چگونه می توان پاسخگوی رسیدگی به بهداشت مردم در این گونه موارد بود؟!

اداره ای که هنوز نقشه لوله های شهری را نمی داند که ازکدام جهت جغرافیایی شهرک عبور کرده است، و از همه مهمتر عدم سرویس دهی مناسب از قبیل ارسال تانکرهای آب برای استفاده مردم در چنین مواقعی از طرف اداره مسئول رسیدگی به این مشکل، چگونه می تواند نقش ویژه بودن را در این شهرستان ایفا نماید.

کدام مسئول اداره رسیدگی، الان بیدار است؟!!!

این اولین مورد در شهرک اندیشه نیست بلکه چندین دفعه است که چنین حادثه ای در این شهرک که بالغ بر هزاران نفر در این شهرک سکونت دارند به دلیل بی ملاحظه بودن اداره آبفا، رخ داده است.

اداره آبفا، در بسیاری از موارد، حق شهروندان ساکن در شهرک اندیشه را رعایت نمی کند در حالیکه خود خواهان رعایت مردم به قوانین وضع شده می باشد.

تلفنچی اداره آبفا می گوید، به شما مربوط نیست! و ادامه میدهد که شما در مقامی نیستین که به ما دستور بدهید! و آخرین جواب ایشان: قطع کردن تلفن!!!

چـــــــــــه کسی بایــــــــد پاسخگو باشد؟ مـــــــــا یا مسئول اداره آبفا؟!!!

 

1
2
1 2