- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۲/۲۸

معضل همیشگی آبگرفتگی در میانه

بارش باران در یکی دو روزه ی اخیر در میانه موجب آبگرفتگی میادین، معابر و جاری شدن آب در سطح خیابان های شهر شد.

به گزارش خبرنگار قافلان، به دنبال بارش باران، طی دو روز در شهر میانه، آبگرفتگی در میادین و معابر این شهر باعث بروز مشکلاتی در رفت و آمد شهروندان شد و آنها را با مشکلاتی مواجه ساخت.

آبگرفتگی ها علاوه بر اینکه در میادین اصلی شهر برای عابرین و خودروها درد سر ساز شده بود؛ در جاده ی داخل شهری میانه نیز مشکلاتی را برای خودروهای در حال تردد ایجاد کرد و جاری شدن سیل از یک طرف و لغزندگی مسیر از طرف دیگر، برخی خودرو ها را خاموش و برخی دیگر را دچار سانحه ی رانندگی کرد.

بنا به گزارش های رسیده؛ بدلیل اینکه برخی خیابانهای فرعی شهر شیب مناسبی نداشته اند باعث آبگرفتگی دهانه کوچه ها و مسدود شدن مسیر شده بود و موجب جاری شدن این سیل به داخل برخی خانه ها گشته است.

البته خبرنگاران ما سابقاً نیز این معضل را از طریق انتقاد های سازنده ی خود به گوش مسئولین مربوطه رسانده بودند اما دریغ که گوشها نمی شنوند و هنوز هم که هنوز است هیچ کس در این شهر مسئولیت چنین خساراتی را که شهروندان میانه ای متحمل می شوند را گردن نمی گیرد و حتی از اقدامات ابتدایی نیز برای مقابله با آب گرفتگی ها کوتاهی بعمل می آید و در این بین جای خالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در شهر به شدت احساس می شود که اقدامات لازم را جهت آبکشی را انجام دهند!

عکس از: سالار پویان

1
2
1 2