- ارسال کننده: اسکواش میانه تاریخ: ۹۲/۰۲/۲۵

اخبار موسسه هیئت اسکواش شهرستان میانه در دوماهه نخست سال جاری

 

اخبار موسسه هیئت اسکواش شهرستان میانه در دوماهه نخست سال جاری :

اعضای هیئت مدیره موسسه هیئت اسکواش شهرستان میانه با مد نظر قرار دادن چشم انداز یک ساله فدراسیون اسکواش (کوبان ) و در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده خود سال جدید را  با همت و تلاش مضاعف آغاز نمود

و در این راستا در دوماهه نخست سال 92اقدامات ذیل را انجام داده است :

انتصابات در موسسه هیئت اسکواش شهرستان میانه 

1.       تاسیس کمیته اسکواش زیر نظر این هیئت در شهر ترکمنچای به ریاست آقای بهمن رستمی .

2.    بر اساس وظایف ذاتی تعریف شده در اساس نامه  هیئت می بایستی یک نفر بعنوان نایب رئیس انتخاب  می شد ، که این امر با معرفی آقای هادی مددی به اداره ورزش و جوانان محقق شد .

3.    در راستای ترویج هر چه بهتر اسکواش در میان بانوان ، خانم تهرانی بعنوان نماینده امور بانوان هیئت به اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه معرفی گردید .

4.    در راستای اجرای دستور العمل مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان آذربایجانشرقی مبنی بر ثبت هیئت های ورزشی در ادارات ثبت و اسناد و املاک ، بعد از طی مراحل قانونی در نهایت این هیئت بنام موسسه هیئت اسکواش شهرستان میانه بشماره ثبت 110 به ثبت  رسید .

5.       جلسه هیئت مدیره در مورخه 24/02/1392 راس ساعت 17در محل دفتر هیئت اسکواش تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید :

·    با توجه بر این که 70درصد از عملیات عمرانی از قبیل دیوار کشی و غیره ....سالن اسکواش واقع در مجتمع ورزشی شهید ایت الله حامدی با هزینه بالغ بر 26000000ریال به اتمام رسیده است مقرر شد برای 30 درصد بقیه عملیات عمرانی تامین اعتبار گردد.

·    با توجه بر این که مجتمع شهید ایت الله حامدی نیمه کاره بوده و هنوز به هیئت های ورزشی تحویل داده نشده است و شروع بکار ساان اسکواش نیز مستلزم اتمام عملیات و تحویل مجتمع فوق الذکر می باشد لذا مقرر گردید با هماهنگی سایر هیئت های ورزشی که سالیان سال است در انتظار افتتاح آن می باشند تسریع امور عمرانی ان از مسئولین ذیربط پیگیری نمائیم

جلسه هیئت مدیره موسسه اسکواش جلسه هیئت مدیره موسسه اسکواش

1
1