- ارسال کننده: ._Hamedl._ تاریخ: ۹۲/۰۲/۲۴

بازگشت فرزاد عبداللهی به تمرینات تیم ملی

فرزاد عبداللهی پس از سی روز دیگر تمرینات حرفه ای خود را شروع میکند

 

فرزاد عبداالهی

 

فرزاد عبداللهی ملی پوش تکواندوکار کشورمان گفت: پس از اتمام دوران نقاهت، از یک ماه دیگر تمرینات حرفه ای آماده سازی خود را برای حضور موفق در رقابتهای آسیایی و المپیک آغاز خواهم کرد.

فرزاد عبدالهی ملی پوش تکواندو کار میانه ای کشورمان در گفتگو با سایت فدراسیون با بیان این مطلب افزود: در زمان حضورم در مراحل اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو کشورمان از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدید شدم و بنا بر دستور پزشک مورد جراحی قرار گرفتم و هم اکنون پس از گذشت دو ماه و نیم و بازکردن گچ، دوران بهبود خود را با پیگیری تمرینات فیزیوتراپی و آب درمانی آغاز کرده‌ام.

وی افزود: تاکنون و با توجه به دستیابی به بهبودی تقریبی و بنا بر پزشک معالجم ، تا 30 روز آینده تمرینات حرفه ای آماده سازی خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی 2014 و المپیک 2016 پیگیری خواهم کرد.

عبدالهی در پایان خاطر نشان کرد :پس از رفع مصدومیتم و با تمرکز کامل، خود را برای حضور موفق در بازی های آسیایی 2014 کره و المپیک 2016 برزیل آماده خواهم کرد تا با درخشش در این رقابتها و باکسب دو نشان طلا کارنامه افتخارات دوران ورزش حرفه ای خود را تکمیل کنم.

1
1