- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۲/۰۲/۲۱

مراسم فرمانداری ویژه میانه ( دکتر مددی در سال جدید دست پر آمد )

دکتر مددی در سال جدید دست پر آمد  و با خبرهایش همه را غافلگیر کرد

طی مراسم با شکوهی که ظهر پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در مسجد جامع میانه برگزار شد نماینده فعال میانه در مجلس شورای اسلامی همزمان با مراسم ارتقای فرمانداری ویژه شهرستان میانه دست پر آمد و با خبرهایش همه را غافلگیر کرد و این شیرینی ارتقا را با دستاوردها و خبرهای خوشی که حاکی از تلاش شبانه روزی و دوندگی های طاقت فرسا برای نهایی کردن این طرح ها بود صد چندان کرد.

وی این خدمت ها را تنها قطره ای برای جبران محبت های خالصانه مردم شریف میانه دانست و افزود :

مردم غیور و حماسه ساز میانه لیاقت بهترین ها را دارند و ایشان تمام سعی و تلاششان را در خصوص پیشرفت و توسعه این شهرستان خواهند کرد.

وی همچنین اخذ دستور راه اندازی دستگاه دیجیتال برای دریافت با کیفیت شبکه های تلویزیونی و رادیویی و همچنین راه اندازی بانک صنعت و معدن که حائز اهمیت بوده و خدمت جدید به صنعت گران و سرمایه گذاران محسوب می شود را نقطه عطفی در پیشبرد صنعت و معدن شهرستان دانست .

دکتر مددی خبر خوشی را نیز برای هنرستانی ها و مشکلات دانشگاهی آنان داشت و از تاسیس دانشکده فنی وحرفه ای که نیاز مبرم هنرجویان بود خبر داد که این دانشکده در بهمن ماه امسال با ۴ رشته دانشگاهی و جذب ۷۲ دانشجو فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و باعث توسعه آموزش و جذب هیات علمی و حل گوشه ای از معضل بی کاری خواهد بود.

وی همچنین از پیگیری مصرانه برای حل معضل جاده میانه – سرچم و میانه تیکمه داش که خواسته تمامی مردم میانه می باشد خبر داد و افزود که :

ساماندهی این جاده های پر مخاطره از اولویت های کاری ایشان بوده و هم اکنون نیز تمام تلاششان را برای پایان بخشیدن به این حوادث ناگوار می کنند .

ایشان خاطر نشان کردند: به فکر اشتغال جوانان شهرستان بوده و هستند و طی برنامه ریزی های کارشناسی و با مطالعه پتانسیل های موجود در شهرستان میانه پروژه های جدیدی را وارد شهرستان میانه خواهند نمود.

1
1