- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر مهندس حسینی تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۹

مراسم ویژه ی فرمانداری ویژه

ظهر پنجشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه سال نود و دو، طی مراسمی با حضورنمایندگان میانه ، استاندار آذربایجانشرقی و جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور پرشور مردم قدرشناس و فهیم شهرستان میانه ، فرمانداری ویژه  که در تاریخ  91/10/20به تصویب هیات دولت رسیده بود رسما آغاز به کار کرد.

 در این مراسم مهندس حسینی نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی درسخنانی به ارائه مطالبی در خصوص چگونگی دایر شدن فرمانداری ویژه در میانه و هم چنین امتیازات آن پرداختند.

مهندس حسینی با اشاره به محدودیت ها و موانع موجود در تصویب این طرح افزودند: در دی ماه سال نود و یک دردیداری که با دکتر احمدی نژاد ریاست محترم جمهور داشتم تقاضای مردم میانه مبنی بر ارتقای فرمانداری به ویژه را به ایشان تقدیم کردم و ایشان با نظر لطفی که به بنده دارند دستور فوری برای این طرح صادر کردندو رایزنی با تک تک وزیران منجر به تصویب این طرح با حداکثر آرا در هیات دولت شد.

ایشان در ادامه با انتقاد از استاندار و مسئولین شهرستان ،افزودند متاسفانه انتظاری که  در این زمینه از مسئولان شهرستان و شخص استاندار داشتم برآورده نشد و این طرح با کارشکنی ها و موانع زیادی مواجه شد که نهایتا با یاری خداوند متعال به سرانجام رسید.

مهندس حسینی با اشاره به مشکل جمعیت ترکمانچای در ارتقا به شهرستان نیزگفتند: دیروز در نطق میان دستور در مجلس از رئیس جمهور خواستم تا در تصویب و ابلاغ نهایی فرمانداری این بخش اقدام سریع بعمل آورد.

مهندس حسینی در پایان سخنان خود با اشاره به خواسته ی  مردم ، مبنی بر وحدت میان نمایندگان شهر در حضور جناب آقای مددی دیگر نماینده شهر گفت: در آغاز مجلس نهم از ایشان خواستم تا دفتر مردمی مشترک دایر کنیم که مورد موافقت ایشان قرار نگرفت!

ایشان افزودند: وظایف نمایندگان در عرض هم قرار دارد و گاهی اختلاف نظر بوجود می آید اما در هر شرایط باید عدالت رعایت شود .

1
1