- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۹

استاندارآذربایجان شرقی حکم فرمانداری ویژه میانه را ابلاغ کرد

استاندار

استاندار آذربایجان شرقی حکم ارتقاء فرمانداری میانه به فرمانداری ویژه را ابلاغ کرد.
علیرضا بیگی روزپنج شنبه در جمع مردم و مسئولین میانه در مسجد جامع این شهر پس از اقامه نماز ظهر به امامت حامدی امام جمعه میانه حکم ارتقاء فرمانداری میانه به ویژه را ابلاغ نموده و این امر را از الطاف نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
وی اظهارکرد: فرمانداری ویژه تنها اسم نیست بلکه امکان و ظرفیتی را فراهم می کند تا مسئولین و دست اندرکاران شهرستان با اختیاراتی فراتر و با تراز بالای مسئولیت خود مسیر توسعه را با نگاهی جامع تر بپیمایند.
بیگی شتاب بخشی در روند امور و امکان جلب مشارکت مردم را از دیگر مزایای ارتقاء فرمانداری میانه به ویژه ذکر کرد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: همبستگی ملت ایران و تکیه نظام بر ملت سبب تحقق  ایران هسته ای در عرصه سیاسی و اقتدار روزافزون نظام در عرصه های بین المللی است.
وی سفرهای استانی هیئت دولت را از عملکردهای مفید در راستای خدمات رسانی دانست و گفت: در سفرهای اخیر هیئت دولت به استان ما 25 پروژه عظیم با 25 هزار میلیارد ریال منتج به نتیجه شد که 40 هزار مسکن مهر از مهمترین آنها بود.
بیگی همچنین افزود: امیدواریم دولت بعدی نیز روش دولت فعلی را بعنوان پیش روش برگزیند.
وی تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی را مهمترین مطالبه رهبر معظم انقلاب از مردم خوانده و افزود: ایشان یقین دارند که ملت سرفراز ما همواره پایبند آرمانهای انقلاب و نظام بوده و با حضور پرشور خود در انتخابات حماسه سیاسی خلق خواهند نمود تا در امتداد آن شاهد تحقق حماسه اقتصادی نیز باشیم.

1
1