- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۹

وحدت مسئولین مطمئن ترین راه پاسخگویی به محبت مردم است

مددنماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اختلاف بین مسئولین تنها سد راه پیشرفت میانه بود گفت: از این پس وحدت مسئولین مطمئن ترین راه پاسخگویی به محبت مردم و توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد بود.محمدعلی مددی روزپنج شنبه در جمع مردم میانه در مسجد جامع این شهر افزود: با پیگیریهایی که انجام دادیم مساله دیجیتال شهر برای دریافت با کیفیت شبکه های تلویزیونی و رادیویی با 2 هزارو 500 میلیون ریال حل خواهد شد همچنین بزودی شاهد راه اندازی شعبه بانک صنعت و معدن بعنوان اولین شهرستان در سطح استان برای رفع مشکلات سرمایه گذاران و صنعتگران خواهیم بود.
وی همچنین راه اندازی دانشگاه فنی و حرفه ای و درج 4 رشته دانشگاهی در دفترچه کنکور سراسری امسال بنابر فارغ التحصیلی 300 نفر بطور سالیانه از 10 هنرستان میانه را از دیگر امور انجام شده در راستای خدمت رسانی به مردم خصوصا قشر جوان میانه خواند.
مددی پیگیری را ه میانه – سرچم ، میانه و تیکمه داش را از دیگر موارد مورد پیگیری خواند.
نماینده مردم میانه اظهار کرد: انصاف نیست که شهرستان ما با این همه پتانسیل و امکانات موجود از جمله سدهای متعدد ، وجود یک سوم آب استان، فولاد ، شهرکهای صنعتی مورد ظلم واقع شود.
مددی استفاده مردم میانه از آب آلوده را بزرگترین ظلم در حق آنها ذکر کرده خواستار شتاب بخشی به اتمام سد گرمی چای و انتقال آب از این سد به سطح شهر و روستا های در مسیر شد.

1
1