- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۹

دولت احمدی نژاد مصالح مردم را مورد معامله قرار نمی دهد

حسینی

استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه دولت احمدی نژادبه هیچ وجه مصالح مردم  را مورد معامله قرار نداده و نخواهد داد گفت : این دولت تمام توان خود را برای بدست آوردن محبت مردم به کاربسته است .
علیرضا بیگی روزپنج شنبه در جمع مردم ترکمانچای میانه تمام امکانات و دارائیهای دنیا را بدون محبت مردم بی ارزش خوانده و گفت : با محبت و همدلی مردم کارهای بزرگی انجام شده است .
وی اساس و ریشه محبت را برگرفته از ادبیات انقلاب خوانده و گفت : محبت سرمایه بزرگ ملت ماست و در راستای محبت و همراهی ملت با دولتمردان ، دولت احمدی نژاد  کاری به غیر از مصلحت مردم انجام نداده و رسیدگی به مناطق محروم و درودست را بنای سیاستگذاری خود قرار داده است .
وی افزایش 4 میلیارد متر مکعبی امکان ذخیره سازی آب نسبت به سالهای قبل با 500 میلیون مترمکعب ، افزایش گازرسانی از 194 روستا به 1194 روستا و اجرای طرحهای بزرگ و عمرانی در کشور را از جمله خدمات دولت خواند.
بیگی هدف خود از آمدن به ترکمانچای را تعهد در راستای پیگیری مجدانه تبدیل ترکمانچای به شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا پایان دولت خدمتگذار فعلی بتوانیم شاهد محقق شدن این آرزوی دیرینه مردم منطقه باشیم .
استاندار آذربایجان شرقی انتخابات را بزرگترین میدان آزمایش ملت ایران ذکر کرد و گفت : دنیا نظاره گر حضور ملت ما در انتخابات است تا میزان  وفاداری مردم به نظام را سنجیده و برای توطئه هایش برنامه ریزی کند  اما ملت  همیشه در صحنه  ما با قدرت  تمام به  پای صندوقهای رای آمده وفاداری خود را به نظام اعلام و ثابت خواهند کرد .
بیگی همچنین تاکید کرد: انتخاب فردی مردمی ، پرتلاش  ، اهل تدبیر و مورد اعتماد مردم که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است باید سرلوحه انتخاب مردم قرار گیرد .

1
1