- ارسال کننده: حاج پوریا چرمی (Haji) تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۸

نامه ای برای مسئولین دلسوز - خواهشا لایک و نظر

بسمه تعالی

بنـی آدم اعضـای یکـدیـگرنـد              که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به دردآورد روزگار            دگر عضـو هــا را نـمانـد قـرار

نمـاینـدگان و مسئـولین محترم شهـرستان میـانه

سلام علیکم ;

            همانطوری که استحضار دارید جاده میانه  بستان آباد و همچنین جاده میانه  سرچم از پرحادثه سازترین جاده های کشور بشمار می رود و همه شاهد انواع حوادث و تصادفات بسیار ناگوار و جبران ناپذیر در این مسیر هستیم که در هفته اخیر در پی دو حادثه جداگانه خانواده های محترم رضایی – کاظمی و اصلانی را دغدار نمود و همه مردم پرعاطفه شهر متاسف و متاثر شدند.

با یک بررسی کوچک و با نگاه به عمق سایر حوادثات گذشته این جاده ها به این نتیجه می رسیم که تلفات این محورها از تلفات جبهه جنگ به مراتب بیشتر است و مردم میانه تا کنون موجب بی مهری و کم لطفی از طرف مسئولین رده بالا شده اند و اکنون نیز بدون اینکه شاهد یک حرکت عملی از طرف مسئولین باشیم فقط در جراید و رسانه ها می شنویم که این مسیر ها اتوبان یا چهار باند می شوند ولی عملاً هیچ خبری نیست .

مردم دیگر طاقت پرپر شدن عزیزانشان را ندارند.

چون به شهر شهدای زینبیه و ثارالله معروف هستیم و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کرده ایم و حق مسلم و در شأن خود میدانیم که همانند سایر شهرستانها از جاده ایمن استفاده کنیم و با آسودگی خیال به مسافرت برویم.

مسئولین و نمایندگان محترم شهرستان میانه ، مردم غیور و شهید پرور میانه و حومه خواهان عملی شدن این پروژه ها به سرعت و جدیت هستند و از وعده های دروغین از طرف هر کس به تنگ آمدند .

امید است با اتحاد و همدلی این مشکل بزرگ با دست توانمند حل شود تا مردم زیر سایه ی توجهات ولی عصر(عج) با خاطر آسوده زندگی کرد و دعاگویتان باشند.

خدا را بر آن بنده بخشایش است             که خلق از وجودش در آسایش است

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رونوشت : برای تمام مسئولین دلسوز شهرستان میانه و استانداری استان آذربایجان شرقی

1
2
3
1 2 3