- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۷

خیابان یازدهمین از یاد رفته !!!!


آبادانی هر شهر در گرو همت و تلاش مسئولین و مردم آن شهر است . داشتن شهری آباد آرزوی هر شهروند است .اما آبادانی هر شهر در گرو برنامه ریزی دقیق می باشد که در زمانهای مشخص و معین تعریف می گردد .

اینکه اطلاع رسانی شود که 10 خیابان افتتاح و تملک و ... شده است خوب است که جای تقدیر و تشکر دارد . اما سئوال آیا این 10 خیابان واقعا قبلا وجود نداشت ؟ برای تردد به بیمارستان جدید خیابانی وجود داشت پر از چاله و چوله که هم اکنون نیز چنین است فقط کمی تعریض گردیده است رویداد مهمی رخ نداده است ! حال شاید چندین سال دیگر خیابانی را شاهد باشیم که بصورت بلوار و فضای سبز مدرن و چراغانی مناسب . پس دوستان این خیابان در حال حاضر چنین وضعیتی دارد در حال ساخت و ساز با روند اجرایی با سرعت زیاد نه!

خیابان پرستار قبلا وجود داشت که منتهی انتهای آن بازگشایی شد

پس عزیزان انشاا... شاهد افتتاح خیابانی باشیم که نزدیک به معیارهای استاندارد باشد و باعث کاهش ترافیک شهر شود. توجه فرمایید اگر در سطح این شهر ده خیابان افتتاح شود می بایستی شاهد کاهش ترافیک شهر باشیم . اما ای کاش روزی فرا برسد که بگویند کلیه چاله و چوله شهر را مرمت کردیم .

راستی خیابان 11 از یاد رفته است : کوچه روبروی سپاه که منتهی می شد به خیابان خیام جنوبی تبدیل به یک خیابان شده است ! این هم یک خیابان است مشکلی است ؟

1
1