- ارسال کننده: روابط عمومی شهرداری میانه تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۶

جوابیه شهرداری میانه نسبت به درج مطلب آقای رضا آزادی

پیرو درج مطلب در خصوص برخی از مشکلات فضای سبز شهر میانه از طرف آقای آزادی جوابیه از طرف روابط عمومی شهرداری میانه جهت تنویر افکار درج می گردد:

شهروند محترم جناب آقای آزادی ضمن تشکر از اینکه نسبت به زادگاه خود و فضای سبز آن حساسیت ویژه ای قائل هستید ولی باید اذعان داشت که مسئولین و مجموعه فضای سبز در زیبا سازی شهر تمام قوای خود را جهت رفع نواقص و نقایض در حوزه فعالیت خود به صورت شبانه روز معمول داشته و دارند.با این حال برخی از نواقص در نقاط مختلف شهر وجود دارد که با تدبیر و دستور شهردار محترم و تلاش همکاران قابل حل است که ایشان بعد از رویت مشکلات اشاره شده دستورات لازم را برای اصلاح به مسئولین واحدهای ذیربط ابلاغ نمودند.از جمله اینها:

1- مشکل زمین محل استقرار ست های ورزشی روبروی باشگاه که قبلاً با دستور شهردار محترم در برنامه آسفالت ریزی واحد عمران قرار داشته است.

2- خرابی جداول و نخاله های باقیمانده در محوطه پارک بانوان ناشی از عملیات های عمرانی است که توسط پیمانکار طبق قرارداد در اولین فرصت جمع آوری و پاک سازی خواهد شد که هم اکنون نیز کارهای عمرانی طبق نقشه برای ایجاد پارک بانوان در حال اجراست.

3- ادامه عملیات تکمیلی بوستان کاپیتان شهبازی و کاشت داخل کول ها در برنامه سه ماهه اول سال لحاظ شده و ان شاا.. رو به اتمام است.

4- برخی از نواقص نوع کاشت رفیوژ سبز شهرک اندیشه مربوط به سالهای قبل می باشد و تأکید بر آن شده که نوع کاشت موجود اصلاح و در برخی از مناطق گلهای مقاوم در طول سال جایگزین و کاشت گردد.

وکلام آخر اینکه متأسفانه برخی از شهروندان فضاهای سبز ایجاد شده را به عنوان معبر تردد و محل نشستن و ریختن برخی از مواد آلاینده نفتی تبدیل کرده و در نتیجه به قسمتهایی از فضاهای سبز ایجاد شده آسیب جدی می رسانند که انتظار می رود شهروندان با مشارکت و احساس همدلی با عوامل زحمت کش شهرداری در نگهداری آن ما را یاری فرمایند که بتوانیم فضاهای سبز زیباتر و بی نقص تری را شاهد باشیم.

فضای سیز

1
1