- ارسال کننده: بچه فهیم شهر تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۵

امروز بزرگترین مشکل میانه چیست؟؟؟

با یاد او

همه ماها  بدون استثنا شهرمون رو دوست داریم.

می دونم این دوست داشتن ما شاید به یک اندازه و میزان نباشه, اما حداقل آرزوی همه ما داشتن شهری آباد و توسعه یافته است. هم از لحاظ  امکانات و هم از لحاظ علم و اقتصاد ... و در خلاصه کلام سرسبز و آباد

. اما در جایی از بزرگی خواندم که گفته بود:"در این دنیا هیچ چیزی با آرزو به دست نمی آید" و  رسیدن به هدف, قدم در راه گذاشتن و تلاش و سختی کشیدن و خسته نشدن هم می خواهد.

به اعتقاد من تعداد شهروندانی که در آرزو و اندیشه ایجاد تحول تلاشهایی کرده و می کنند هم کم نیستند. البته هر فردی در مقطعی و در جایی و تا مدتی.

اما چرا تاکنون  این تلاشها به جایی که باید نرسیده است.؟؟

به نظر من یکی از خصلتهای بد ماها ،ناتوانی در انجام کار جمعی است که خود دلیلی بر به نتیجه نرسیدن هاست اما نمی توان با استناد به این دلیل دست روی دست گذاشت.

حال که به برکت این سایت فضایی مهیا شده که هم بعد زمان مانع همفکری و تشریک مساعی ما نشود و هم بعد زمان. باید نسل های مختلفی که زیر این سقف مجازی جا  دارند(از دانش آموزان خوش فکر گرفته تا استادان دانشگاه و علمای شهر)  هماهنگ کنیم که فکر و ایده هایمان را رو هم بریزیم و در ابتدا بینیم اصلا مشکل شهرمان چی هست؟ طرح و برنامه هایی راهم تدوین کنیم, پیگیری و  اجرا کردنشون هم بر عهده مسئولین شهر بگذاریم

پس محور اصلی فعالیت هایمان میانه باشد و فعلا برای شروع با این چهار سرفصل آغاز کنیم:

 الف: شناخت و بررسی معایب و مشکلات عمده/ ب. شناخت و بررسی محاسن و توانمندی ها / ج. راهکارها, پیشنهادات, برنامه ها و اهداف درازمدت/  د. اظهار نظر پیرامون  مهمترین مسایل جاری شهر (انشاءالله به دور از  سیاست بازی و غیره)

حال طرح یک سوال و تلاش جمعی برای یافتن پاسخ. برای شروع می خواهیم فهرستی از مشکلات اساسی شهرمان را تهیه کنیم.

پس لطفا (با توضیحات کافی و کوتاه) پاسخ دهید:

 

امروز بزرگترین مشکل میانه چیست؟

 

1
2
3
1 2 3