- ارسال کننده: حسین بهتری تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۴

جوابیه سازمان حمل و نقل همگانی در مورد مسائل مطرح شده در گزارش یکی از شهروندان عزیز

پس از انتشار گزارش تصویری آقای امید کوهی که به مناسبت روز شوراها در وب سایتهای محلی منتشر شد ، مدیر عامل سازمان حمل و نقل همگانی شهر میانه و حومه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این شهروند گرامی بابت پیگیری ، تهیه و انتشار گزارش ، طرح مذکور را خلاقانه دانست.

مهندس واحدی در ادامه از همشهریان گرامی که در نشریات و وب سایت های محلی با انتشار مطالب و دیدگاههای خود، مسائل و مشکلات شهر را منعکس نموده و پیگیر حل آنها هستند نیز تقدیر نموده و این امر را یکی از عوامل پیشرفت جامعه تلقی نمود.

لذا به تمامی این عزیزان خسته نباشید عرض نموده و بیان کرد:

پس از رویت گزارش مذکور لازم دانستم که توضیحاتی در مورد مسائل مطرح شده که به این سازمان ارتباط دارد بیان کنم.

در گزارش ، نارضایتی برخی از همشهریان عزیز از نحوه سرویس دهی تاکسیهای بین شهری مطرح شده که اعلام می دارد وظیفه ذاتی این سازمان نظارت بر ناوگان حمل و نقل درون شهر  می باشد که سازمان حمل و نقل همگانی سازمان نهایت تلاش خود را در جهت ساماندهی امورات مربوط به حمل و نقل و ناوگان درون شهری و نظارت بر نحوه عملکرد آنها می نماید. لذا تاکسیهای بین شهری خارج از حیطه وظایف این سازمان بوده و  تحت مدیریت اداره حمل و نقل و پایانه ها می باشد.    .

ایشان در آخر بیان کرد سازمان حمل و نقل همگانی همواره پیگیر و جوابگوی مسائل و انتقادات مربوط به خود می باشد و انتقادات سازنده و بی غرض را یکی از عوامل پیشرفت و نشانه احساس مسئولیت شهروندان محترم نسبت به جامعه و آینده خود تلقی می کند.

1
1