- ارسال کننده: سمیه میانالی تاریخ: ۹۲/۰۲/۱۲

گزارشی با شهردار محترم مبنی بر افتتاح پارک بانوان در شهرستان میانه در آینده نزدیک

بسمه تعالی

هذا من فضل ربی ....هر آنچه که دارم همه از فضل پروردگارم است.

اولین پارک بانوان میانه ؛ آرزویی که توسط شهردار تحقق یافت .

 

افتتاح پارک بانوان در شهرستان میانه در آینده نزدیک

 

آنچه در ذیل می خوانید گفتگوی مختصری است با یکی از مدیران بومی شهرستان میانه جناب آقای خرده فروش که قریب به 18 ماه است که سکانداری شهرداری میانه را بر عهده گرفته اند.  و در این مدت کم به بسیاری از طرح هایی که تاکنون در شهر مسکوت مانده بود جامه ی عمل پوشانده که از جمله این طرحها  آغاز عملیات اجرایی و احداث پارک بانوان میانه است. با توجه به اینکه در میانه تاکنون پارکی که مختص بانوان باشد وجود نداشته ، پس از وعده وعید های مختلف شهرداران ماضی ، اکنون و خوشبختانه با تلاشها و پی گیریهای مداوم شهردار فعلی این اقدام پسندیده و شایسته در جهت فراهم آوردن آسودگی خیال و آزادی بیشتر بانوان میانه در محیطی که متعلق به خودشان باشد تحقق یافته است.

درخصوص جزئیات این طرح بزرگ از شهردار سئوالاتی پرسیده شد که برای اطلاع دوستان در زیر بهشون اشاره میکنم.

در خصوص محل احداث پارک بانوان و اینکه در چه سالی توسط شورای شهر تصویب و در دستور کار شهرداری قرار گرفت؟. محل مصوب برای ساخت پارک بانوان  در پائین تر از میدان نماز و در محل پارک فرخ سابق  واقع گردیده است. مصوبه سال 91 بوده  و تا پایان سال92 تکمیل و تحویل بخش خصوصی داده خواهد شد. شهردار با اشاره به اینکه مکرراً از روند ساخت پارک بازدید داشته اند اعلام نمود بایستی با مکان یابی مناسب اینکار انجام میشد تا موجب جلوگیری از اجرا و ایجاد هرگونه اتفاقات بعدی باشد .  در نزدیکی پارک یک ساختمان ده طبقه می باشد که بنده حتی از پشت بام این ساختمان نیز بازدید نموده ام. درختی که در ورودی پارک قرار دارد با توجه به اشرافیتی که دارد قسمت عظیمی از پارک را استتار می نماید. ضمن اینکه دور تا دور پارک پوشش گیاهی خواهیم داشت . تا از لحاظ مکانی تهدیدی برای پارک بانوان وجود نداشته و عملیات اجرایی آن آغاز گردیده و در مرحله دیوار کشی در دور تا دور پارک می باشد.

وسعت پارک بانوان میانه و میزان اعتبار تخصیصی به این مکان چقدر است؟ میزان اعتبار اولیه 200 میلیون تومان می باشد با توجه به اینکه در قسمت پشت پارک ساختمان آتش نشانی  قرار داشت از شورای شهر درخواست مجوز نمودم و ایشان نیز با احترامی که به بنده قائل بودند ساختمان  آتش نشانی را در اختیار پارک گذاشته که با اتصال آن به پارک وسعتش به میزان چشمگیری افزایش یافت.

چه فضاهایی قرار است در پارک بانوان میانه ایجاد گردد؟پارک بانوان مجهز به انواع ست های ورزشی خواهد شد. ساختمان آتش نشانی سابق برای امور فرهنگی مثل کتابخانه و یا اتاق کامپیوتر و... در نظر گرفته شده است. در کل در پارک بانوان میانه سالنهای مختلفی خواهد داشت، مثل سالن بدن سازی، استخر مجهز و آلاچیق و بوفه و دیگر فضاهایی که از ملزومات پارک بانوان می باشد.

در خصوص نام انتخابی برای پارک بانوان بفرمائید و اینکه آیا طبق عرف شهرهای دیگر کشور به نام بوستان مادر شناسانده می شود؟با توجه به پیشنهاد یکی از همشهریان عزیز مجسمه ای سفارش داده شده است که در آن کودکی در حال بوسه بر پای مادرش می باشد که قریب به یقین این مجسمه را در پارک بانوان قرار خواهیم داد . فعلاً اسمی برای پارک انتخاب نشده است چه بسا در میانه هم پارک بانوان به همان نام بوستان مادر شناخته شود.

و در آخر بفرمائید که مدیریت و نگهبانی و باغبانی از این مجموعه توسط بانوان انجام خواهد گرفت؟با توجه به اینکه پس از تکمیل پروژه آن را در اختیار بخش خصوصی قرار میدهیم. صد در صد کادر این پارک را بانوان تشکیل خواهند داد.

مطمئناً  پارک بانوان میانه با استقبال گرم جامعه ی پویای زنان و دختران میانه ای روبرو گردیده و پاسخی به خواسته ها و نیازهای  آنها  به لحاظ تخلیه هیجانات خواهد شد. جناب  آقای شهردار بهترین تحسین ها شایسته ی شماست  بدون شک شما یکی از مدیران موفق بومی هستید که در دوران خدمت خود ثابت نمودید میانه ای می تواند. ان شااله با فضل و رحمت خداوند بر همه دشمنانت غالب شده و با همت والایی که از شما سراغ داریم ؛ پیروزیهای پی در پی نصیب شما خواهد شد.

1
2
3
4
1 2 3 4