- ارسال کننده: گشتم نبود نگرد نیست تاریخ: ۹۲/۰۲/۰۷

دکتر مددی در تلویزیون!!

به نام خدا

با سلام

چنانچه مستحضر می باشید چند روز پیش اخبار سراسری کشورمان در بخش خبری ((صرفا" جهت اطلاع)) خبری پخش کرد که ممکن بود به مذاق اکثر مردم فهیم و با شعور مردم شهرستان میانه خوش نیاید چرا که یکی از نمایندگان محترم شهرمان به نوعی هدف اصلی و سازنده خبر بود.

ماجرا از روزی آغاز میشود که آقای مددی در گفت و گوی خبری هفته گذشته برای برخی خودروهای ساخت داخل کشور قیمت هایی بر اساس فرمول هایی که سخت میشد از آنها سر درآورد ارائه نمود . اما متاسفانه یا خوشبختانه آقای دکتر پژویان رئیس شورای رقابت  روز بعد اعلام نمود : من متاسفم که آقای مددی چنین اشتباه بزرگی را انجام داده اند. پس از آن نیز بخش خبری صرفا" جهت اطلاع نیز به گونه انتقادی سخنان ضد و نقیض آقایان در این رابطه را نشان داد.

حال سوال اینجاست که آقای مددی آیا میدانست که اعلام کردن قیمت های  و نادرست ایشان به چندین نفر که در امر خرید و فروش و یا مصرف کننده خودرو در کشورمان میباشند را بلاتکلیف گذاشت و احتمال اینکه چندین نفر این وسط زیان مالی دیده باشند .

با صرف نظر از جنجالهایی که گذشت ایشان نماینده مردمی بالغ بر دویست هزار نفر میباشند و گفتن این نوع اخبار آن هم به این صورت حتما" پیامدهای خوبی برای شهرمان نخواهد داشت.

لینک دانلود گزارش خبری

http://uploadboy.com/venw929cizfc.html

 

1
2
1 2