- ارسال کننده: امین ش. تاریخ: ۹۲/۰۲/۰۵

پیشنهاد افزایش محدوده تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد ارس تا شهرستان میانه+قیمت بعضی خودروها در ارس

منطقه آزاد ارس همونطور که از اسمش پیداست معاف از هرگونه عوارض و مالیاتی هستش.این معافیت ها شامل خودرو های وارداتی هم می شه.این خودرو های وارداتی بدون عوارض گمرک فقط می تونن تو محدوده خاصی تردد کنن و تو هر سال 40 روز هم مرخصی برای خروج از این محدوده می گیرن.(مثل ماشینای کیش و قشم و ...).طبق آخرین اطلاعات محدوده تردد ماشین های منطقه آزاد تا بستان آباده.اگه سری به تبریز زده باشین از هر 2 تا ماشین،1 ماشین پلاک ارس رو داره.

همونطوری که همه می دونیم  چند روزه دیگه رییس جمهور قراره به استان ما بیاد.بهتره تو سفری که به میانه خواهد داشت پیشنهاد افزایش محدوده تردد خودروهای منطقه آزاد ارس تا میانه رو به رئیس جمهور بدیم تا ما هم بتونیم از این مزیت عالی استفاده بکنیم.البته بگم چیزه سخت و به اصطلاح شاقی نیست.فقط یه امضای رئیس جمهورو می خواد.

این پیشنهاد هم می تونه بصورت طوماری باشه که همه مردم امضا کنن(تو جریان فرمانداری ویژه دیدیم که خیلی جواب داد) هم بصورت پیشنهاد کتبی نمایندگان محترم شهرمون به رئیس جمهور.

این روزا هم که آخرای این دولته،هرچی مردم بخوان نه نمی گن.(تا تنور داغه باید بچسبونیم)

در آخر هم قیمت بعضی از ماشین ها رو می ذارم که به قول معروف تفاوت را احساس کنین(البته قیمت ها ماله 2 ماهه پیشه ،کمی تغییر کرده و نا محسوس هستش تغییرش)

 

منتظر نظرات شما هستم

 

خودرو-عوارض

 

1
2
3
1 2 3