- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۲/۰۲/۰۳

دیدی چگونه تور از تورمان بجست؟!

به نام خداوند مهربان

تور دوچرخه سواری

یکسال پیش شور و هیجانی در شهر بود چون قرار بود تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از میانه نیز عبور کند .

امام جمعه ی محترم ، فرماندار ، رئیس اداره ی ورزش و جوانان ، شهردار ، نیروی انتظامی و ... همه بسیج شدند تا شهر را برای این مسابقه و میزبانی آماده کنند و چنین شد . 

میانه توانست یکی از بهترین میزبانی ها را با تمام کمبودهایش که عمده ترین آن مشکل اسکان شرکت کنندگان و همراهان و برگزارکنندگان تور بود با کمک دانشگاه آزاد اسلامی ، تالار معلم ، مجتمع فولاد ، هتل سولماز ، تالار معلم و ... به سختی این مشکل را برطرف کند و به نوعی با نبود یک هتل و محل اسکان مناسب صورت شهر را با سیلی سرخ نگه دارد ! 

این موضوع قبل از این در مسابقات کشوری تکواندو نیز تکرار شد ولی بعلت کم بودن میهمانان نسبت به تور دوچرخه سواری چندان به چشم نیامد و محسوس نبود ولی روال همان روال تقسیم میهمانان بین مجتمع ها و سوئیت ها بود .

تلاش مسئولین و زحمات شبانه روزی آنان بر هیچکس پوشیده نیست  و ارج نهادن به آن امری واجب است و دور از انصاف است اگر این تلاشها نادیده و ناچیز قلمداد شود .

اما ...

اما مگر این مسابقات فقط یکبار قرار بود برگزار شود که مسئولین برای سالهای بعد برنامه ای تدوین نکردند؟

آیا مشکل اسکان برطرف شد که مسولین با خیال راحت چشم روی چشم گذاشتند و خوابیدند تا سال دیگر ؟

مدام گفته می شود جذب گردشگر و مسافر و میهمان و ... ! 

آیا میهمان اگر جایی برای ماندن نداشته باشد عزم سفر می کند ؟ یا قبل از سفر هتل رزرو میکند ؟ 

آیا مسئولین قصد دارند مسابقاتی که در آینده میزبانی آن بعهده ی شهرستان میانه خواهد بود را مانند قبل بصورت گروه های چند نفره بین سوئیت های دانشگاه آزاد و فولاد و معلم و سولماز تقسیم کنند؟  

آیا این کارها از یک سوراخ دوبار گزیده شدن نیست؟ 

چرا مسئولین به فکر اعطای امتیاز و تسهیل شرایط و تشویق سرمایه گذاران برای احداث یک هتل در شان شهرستان میانه و حفظ آبروی شهر در مراسمات مختلف نیستند؟ 

برگزارکنندگان تور بین المللی آذربایجان هیچگاه ارزش و رتبه ی تور را در جایگاه بین المللی بخاطر نداشتن محل اسکان در یک شهری همچون میانه پایین نمی آورند ! 

امیدواریم حذف میانه از مسیر تور آذربایجان و جستن آن از تور ورزش شهرستان زنگ خطری باشد تا چاره ای برای این مشکل اندیشیده شود .

1
2
3
1 2 3