- ارسال کننده: حسن میانالی تاریخ: ۹۲/۰۲/۰۳

مرد میانه ای 20 هزار متر مربع زمین خود را جهت احداث کمربندی ساحلی واگذار کرد

 

 
احداث ،تعریض و بازگشایی خیابانها از وظایف شهرداریهاست اما تا زمانی که مردم همکاری نکنند غیر ممکن است.  

احداث خیابان 30 متری کمربندی ساحلی میانه که از سالهای خیلی قبل شروع شده است با یک گره بزرگ مواجه بود که رضایت پیرمرد میانه ای برای گذشت از 20 هزار متر مربع باغ خود گره را گشود.

در مراسم بازگشایی وآغازعملیات اجرایی این قسمت از مسیر کمربندی ساحلی که امروز با حضور امام جمعه میانه، معاون فرماندار، دادستان، شهردار و شورای شهر و جمعی از مسوولان شهر حضور داشتند.

میل به جاودانگی و نیکوکاری در سرشت بشر، به صورت خدادادی نهفته است و حاج محمود مشایخی به این میل پاسخ داد و باغ پر از خاطرات خود را با مصالحه به خاطره ای خوش مبدل کرد.

وی با اشاره به اینکه خودم و پدر میانه ای هستیم و به این خاک تعصب دارم گفت: من این کاررا با هدف رضایت خدواند و مردم انجام دادم.

محمود مشایخی در ادامه با بیان اینکه من این کار کوچک را در زمان حیات خودم انجام دادم افزود:در کنار اهدای این زمین با هزینه خودم سرای سالمندان و کلینیک بهداشت احداث خواهم کرد.

مشایخی با تشکر از مسولان شهر به پیگری مجدانه فرماندار در واگذاری این زمین اشاره کرد وگفت:فرماندار محترم همیشه با آغوش باز درددل های من را گوش می داد.

گفتنی است کمربندی ساحلی میانه 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اتمام این طرح کمک بزرگی در جهت کاهش ترافیک شهر می شود.
جلیل خرده فروش شهردار میانه با اشاره به بازگشایی 9 خیابان افزود: این پروژه نیزطی سال جاری به پایان خواهد رسید در حالی که طی 18 سال گذشته هیچ خیابانی در این شهر بازگشایی نشده بود. 
لینک:http://www.ostan-as.gov.ir/?MID=21&Type=News&TypeID=8&id=11944