- ارسال کننده: امید کوهی تاریخ: ۹۲/۰۲/۰۲

گزارشی از برگزاری مراسم طرح " تجلی محبت " سپاه پاسداران ناحیه میانه ( تهیه تجهیزیه برای نو عروسان )

بسمه تعالی 

طرح تجلی محبت با هدف پیوند دل‌های زوج‌های جوان نیازمند، بنا کردن آشیانه‌ای پر از عشق و محبت و سامان بخشیدن به مشکلات مالی زوج‌های جوان ، امروز دوشنبه به تاریخ 92/02/02 در محل سپاه پاسداران ناحیه میانه و با همکاری بانوان خیرین حوزه مقاوت بسیج حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی جانشین فرماندهی سپاه پاسدارن میانه جناب آقای سرهنگ مختاری و آقایان جعفری مسئول شاخه کمیته امدادمیانه و  نجفی فرمانده حوزه کارگری و کارمندی میانه آغاز شد وبا حضور سرکار خانم ضرابپور فرمانده حوزه خواهران فاطمه الزهرا ( س) و خانم باشماقی مسئول دفتر بسیج بانوان این جهزیه ها در قالب کاروان های تجلی محبت در طی برگزاری مراسم به خانواده های حاضرین در جمع اهدا گردید و با همراهی این بزرگواران به منازل  نوعروسان فرستاده شد . در این مراسم 17 خانواده تحت پوشش این طرح قرار گرفتند که ارزش کلی جهیزیه های تخصیص یافته به این خانواده ها به ارزش 48/000/000 تومان برآورد شده است در این طرح به تعداد 177 نفر از بسیجیان پایگاهای حوزه فاطمه الزهرا (س) کمک رسانی شده که مبلغ 3/900/000 تومان  توسط کمیته امداد در این طرح مشکارت داده شده است . گفتنی است طرح تجلی محبت پنجمین سال برگزاری خود را امسال پشت سر گذاشت و تنها 35 مورد اهدای جهیزیه به نوعروسان در سال گذشته انجام شده بود که بیانگر گسترش فعالیت این طرح در سال های اخبر میباشد .

 

 

 

 

 

 

قال النبی صلی الله علیه و آله و سلم:

یفتح ابواب السماء بالرحمة فی اربع مواضع: عند نزول المطر، و عند نظر الولد فی وجه الوالدین، و عند فتح باب الکعبة، و عند النکاح.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:

درهای رحمت آسمانی در چهار وقت گشوده می‏شود:

۱- موقع بارش باران.

۲- زمانی که فرزند به چهره پدر و مادرش می‏نگرد.

۳- هنگام گشوده شدن در کعبه.

۴- هنگام برپایی مراسم عقد و عروسی.

تهیه گزارش : امید کوهی 

 

1
2
1 2