- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۱/۳۱

درد دغدغده ی برخی ها بالا گرفته!

همزمان با شروع ثبت نام کاندیداهای شورای شهر در میانه درد دغدغه ی برخی به اصطلاح دلسوز نیز در شهر بالا گرفته است.

این دوره ی شورا از حساسیت بالاتری نسبت به ادوار قبلی برخوردار است نه از لحاظ سیاسی، بلکه از لحاظ بیداری دلسوز نمایان شهر! افرادی که احساس تکلیف می کنند و یادشان می افتد "ای داد من دلسوز شهرم! فلان مدرک را دارم، یعنی حتی نمی توانم مانند فلان عضو شورای شهر شوم؟! مگر من چه کم از او دارم." خدا اجرشان را قبول کند که ندای درونشان را می شنوند و به این احساس تکلیف لبیک می گویند. هر چند برخی ها هم خیالشان تخت است، با خود می گویند: قومی گفته اند، قبیله ای گفتند؟ پس کی اینها بدرد خواهند خورد. خب می آیند به من رای می دهند. به همین خوشمزگی! پس نباید بی تفاوت از کنار انتخابات امسال گذشت و رای خود را هدر داد، آگاهانه انتخاب کنید تا بعدها دچار عذاب وجدان نشوید!

و امّا چنین افرادی باعث خلق جسارت در برخی دیگر شده اند و احتمال می رود تا آخرین روز  مهلت ثبت نام 60، 70 نفری برای رقابت در جلوس بر کرسی شورا (که در این دوره از 7نفر به 9نفر افزایش ظرفیت داشته) نام نویسی کنند!

 اما منظور اصلی من با آن دسته از داوطلبانی است که تا کنون حتی یک ربع ساعت کار اجرایی و مدیریتی نداشته اند و شوخی شوخی به صورت جدی جدی آستین بالا زده اند و فکر می کنند بهترین موقعیت دیده شدن به دست آمده است. دوستان عزیز! لطفاً با سرنوشت مردم یک شهر بازی نکنید. چون این بازی، بازی خطرناکی است.

بگذارید افراد لایق و کاردان به این پست برسند تا شاید شهر ما هم به جایی برسد. وگرنه خواسته یا ناخواسته خیانت بزرگ و نابخشودنی را در حق شهر روا داشته اید.

1
1