- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۲/۰۱/۳۱

80 روستای بخش مرکزی میانه واجد انتخابات شوراست

مشایخیبخشدار بخش مرکزی میانه با بیان اینکه 80 روستا در بخش مرکزی میانه واجد انتخابات شوراست گفت:درپنج روستای این بخش با جمعیتی بیش از 1500 نفرشوراهایی با 5 نفر عضو و در75 روستای دیگر با 3 نفر عضو نیاز است که در این صورت  شاهد انتخاب 250 عضو شورا در بخش مرکزی خواهیم بود.
محمدرضا مشایخی اظهارداشت : دربخش مرکزی همگام با سراسرکشور براساس تقویم و زمانبندی مشخص و با دستوروزیرمحترم کشور از 21 فروردین آغاز به کار نموده و از بین اقشارمختلف روستایی معتمدینی را به هیات نظارت برای انتخاب هیات اجرائی معرفی کردیم.
وی افزود: بخشداری در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی به طور مستقل عمل می کنند اما در انتخابات ریاست جمهوری تابع ستاد انتخابات مستقردرفرمانداری هستند.
مشایخی  با اشاره به اینکه وجود شوراها در روستا سبب بهره مندی بیشترروستائیان از خدمات و امکانات دولتی است گفت: شوراها بعنوان پل ارتباطی سبب ارتباط  نزدیک بین دولت و مردم هستند.
بخشداربخش مرکزی میانه  با بیان نامگذاری سال جدید ازسوی مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: آنچه که در حماسه سیاسی نمود بیشتری دارد انتخابات است که انتخابات امسال با برگزاری همزمان انتخابات ملی ریاست جمهوری  در کنارانتخابات محلی  شوراها  و نیز کیفیت اجرا و تازگی نحوه برگزاری آن شکلی متفاوت به خود گرفته است .
وی برگزاری مطلوب انتخابات و حضورفراتر ازاکثریت مردم  در این صحنه راسبب خلق حماسه سیاسی خواندو افزود: جامعه اسلامی ایران در حال حاضر با توجه به توطئه های سیاسی و اقتصادی دشمنان نیازمند حضورگسترده مردم در تمامی صحنه ها خصوصا انتخابات است تا با این اتحاد و یکدلی ، صف آرایی دشمنان از جمله آمریکا و صهیونیسم در برابر نظام اسلامی ایران درهم بریزد.

1
1