- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۱/۳۰

سخنی کوتاه با نماینده مردم میانه جناب آقای مددی

جناب آقای مددی به عنوان یک شهروند میخواهم با شما به عنوان یک شهروند درد دل کنم پس چند ساعتی از نماینده بودن دور شوید و به عنوان یک شهروند باهم درد دل کنیم :

برادر عزیز شهرمان مشکلات زیادی دارد ؟ چرا شهر مرند روز به روز پیشرفت می کند بخش خصوصی با مشارکت شهرداری مجتمع تجاری می زند! هایپرمارکت افتتاح می کنند! شهربازی مدرن و پیشرفته افتتاح می کنند و ... ولی در شهر من و شما هنوز ما مشکل آسفالت داریم ! آقای عزیز معبر کوچه نامناسب است ؟ نمی دانم مهندس خوش سلیقه نداریم  و ...

جناب آقای مددی و دیگر نماینده عزیز جناب آقای حسینی مشکلات شهر میانه را در یابید.

کم نور بودن معابر شهر یکی از مشکلات عمده شهر است . چرا که زیبایی شهر در شب وجود چراغ و مبلمان شهری است . در این راستا اداره برق میانه پاسخگو باشد که چرا در شب معابر و خیابانهای شهر کم نور بوده است و شهرداری میانه توضیح بدهد با توجه به بودجه 200 میلیاردی مبلمان شهر آیا تغییر خواهد کرد یا خیر!

جناب آقایان مددی و حسینی شهروندان ما فقط بنام فولاد آذربایجان افتخار می کنیم آیا آماری دارید که در ابتدای جاده ورودی جاده اختصاصی به علت عدم روشنایی تصادفات منجر به جرحی و فوتی چقدر بود؟

آقایان عزیز چرا در شهر مرند این همه پروژه اجرا شود مجتمع تجاری افتتاح می کنند ولی ما هنوز در پله اول مانده ایم؟ تعریض خیابان بیمارستان خاتم با روند کند صورت می گیرد؟ راستی دوستان از طرح بازگشایی حرم امامزاده چه خبر؟

اما آیا روزی میرسد در شهرمان شاهد موارد زیر باشیم :

1- شهربازی مدرن و پیشرفته

2- مجتمع تجاری مدرن و به روز

3- کاهش ترافیک شهر

4- مبلمان شهر پیشرفت کند

5- خیابانهای شهر و کوچه ها تمیز باشند

6- آسفالت طبقه ای را شاهد نباشیم

7- و ....

دوستان گرامی سال قبل شهرداری میانه طرح ضربتی آسفالت خیابان امام را اجرا کرد که جای سئوال داشت ؟

راستی چرا در این شهر چاله و چوله زیاد دیده می شود ؟ به عنوان یک شهروند این را از مسئولین بپرسید!

اما یک پیشنهاد :

روز مادر نزدیک است . دوستان به احترام مادران و همه مادرانی که شیرمردانی تحویل جامعه داده و در راه کشورمان تقدیم نمودند و شهید شدند. به احترام مادران همه مسئولینی که با تمام جان خود تلاش می کنند همچون فرمانده نیروی انتظامی و دادستان محترم ، به احترام مادر امام جمعه شهیدمان که یادش همیشه زنده است یکی از میادین شهر را به نام میدان مادر نامگذاری و مجسمه یک کودکی که خاک پای مادرش را می بوسد را به تماشا بگذارید که کودکان و بزرگان بدانند که بوسیدن خاک زیر پای مادر افتخار است که حتی برای بوسیدن دست مادر باید وضو گرفت . آری می توان پیشنهاد داد

دوستان می توان به شهرداری میانه پیشنهاد داد که برای مبلمان شهر چه کنند ! برای توسعه فضای سبز چه کنند! ولی افسوس و صد افسوس که باید حس زیبادوستی و دوست داشتن زیبایی بیشتر از اینها باشد.

1
1