- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۲/۰۱/۲۹

میانه تااین لحظه از چهارمین روز نامنویسی انتخابات شوراها 280 نفرداوطلب دارد

سلیمیمسئول اجرایی ستاد انتخابات میانه گفت: این شهرستان تا این لحظه از چهارمین روز نامنویسی انتخابات شوراها 280 نفرداوطلب انتخابات شوراهای اسلامی  داردحسن سلیمی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 254از این تعداد نفر مربوط به روستاها و 19نفر از شهر میانه و7 نفر از شهرهای ترکمانچای و ترک هستند.
وی گفت: ثبت نام از داوطلبین به صورت روزانه از 26 فروردین آغازشده که اطلاعات ثبت نام شوندگان نیز به صورت روزانه  به  مراجع چهارگانه ی  نیروی انتظامی، دادگستری، اطلاعات و ثبت احوال ارسال می شود و آنها نیزطبق قانون 10 روز مهلت دارند جواب دهند .
 سلیمی اظهارداشت: پس از استعلامات مورد نظراز سوی مراجع چهارگانه، هیئت اجرایی تشکیل جلسه داده و بعداز بررسیهای نهایی ، نتایج به هیئت نظارت ارسال شده و پس از تایید هیئت نظارت، رد یا صلاحیت افراد، کتبا به آنها ابلاغ خواهدشد.مسئول اجرایی ستادانتخابات میانه اظهارداشت : داوطلبینی که رد صلاحیت شده اند می توانند هرگونه شکایت خود را به هیئت نظارت استان ارسال کنند.
سلیمی همچنین گفت:پس از تکمیل اسامی تایید صلاحیتها ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری اقدام به درج آگهی اسامی نامزدها خواهد نمود.
در روزچهارم نامنویسی انتخابات شوراها، شهرستان میانه 143 داوطلب داشت.
گفتنی است براساس دستور معاون سیاسی وزارت کشور، فرمانداریها و بخشداریها ی سراسرکشورملزم شدند از امروز تا ساعت 20 نسبت به پذیرش ثبت نام از داوطلبین اقدام نمایند.

1
1