- ارسال کننده: علی مددی نیا (نمایندگی بیمه نوین) تاریخ: ۹۲/۰۱/۲۸

ولگرد خیابانی راز 31 فقره سرقت را در میانه فاش کرد

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف راز 31 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، محمد خشتگر بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، عوامل انتظامی برای دستگیری سارق یا سارقان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

خشتگر افزود: در این راستا عوامل انتظامی شب گذشته فردی را که به صورت مشکوک در محل‌های سرقت پرسه می‌زد دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به 31 فقره سرقت از داخل خودروهایی از نوع پیکان و پراید اعتراف و اعلام داشت با توجه به اعتیاد شدید به مواد مخدر و طرد از طرف خانواده اقدام به سرقت می‌کرده و اموال مسروقه را به قیمت ناچیزی برای تهیه مواد مخدر به فردی به هویت معلوم می‌فروختم.

وی بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس اعلام داشت سرقت‌ها را موقع شب از خودروهایی که دارای سیستم امنیتی از قبیل دزدگیر و غیره نبوده انجام می‌دادم که موقع دستگیری هم برای سرقت رفته بودم که توسط ماموران دستگیر شدم.

خشتگر خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده تمام مالباختگان شناسائی شدند و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

1
1