- ارسال کننده: حامد ولینژاد ترکمانی تاریخ: ۹۲/۰۱/۲۷

شاید تورکمنچایین بو یازیق کؤنلو بیرده گوله!

چه خوب گفت ساری کؤینک:

نه قدر یاره محبت ائدیرم یوخ اثری     بئله یالوارماغا یا رب گؤره سن فیکر ائده جک؟

از حدود 10 سال بیشتر است که مردم  خونگرم ترکمنچای با پذیرایی های شایسته و خونگرمیشان از نمایندگان و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی و ...بسیار شنیده اند که شهرشان به عنوان شهرستانی در تقسیمات کشوری ارتقا خواهد یافت و صد البته در پی خواستارهایشان در این مورد بوده که به این جواب رسده اند. اما به دلیل پاره ای از مشکلات این امر تحقق نیافت تا اینکه در این برهه زمانی همه ی مردم ترکمنچای در مورد این خواسته متحد شده و با پیگیری هایی که مسئولین و شوراها و خود مردم دارند امید دارند که در این چند روز پایانی فروردین با پیگیری های مجدد و با عنایت نمایندگان و مسئولین دولتی و هیئت دولت محترم این امر تحقق پیدا کند.

هم اکنون ما مردم ترکمنچای در وضعیتی قرار داریم که به نظربسیاری از مسئولین و کارشناسان زیربط  برای برون رفت از این وضعیت باید این امر تحقق یابد.مردم ترکمنچای با رضایتمندی از دولت محترم و با حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی  امید به شهرستان شدن بخش بسته اند.

این خواسته به جد از ته دل و زبان همه مردم است.از همه ی مسئولین و نمایندگان عزیز و مخصوصا شوراها و مسئولین شهری و حتی خود مردم خواستاریم به صورت جدی پیگیر این امر باشند تا شاید به قول ساری کؤینک:

شاید ترکمنچایین بو یازیق کؤنلو بیرده گوله.

با تشکر.

حامد ولی نژاد ترکمانی

       

1
2
1 2