- ارسال کننده: امیرمهرانپور تاریخ: ۹۲/۰۱/۲۵

سخنی کوتاه با نماینده مردمی و محبوب شهر میانه جناب آقای مهندس حسینی

ضمن تشکر از جنابعالی و دیگر نماینده عزیزمان که در فرمانداری ویژه شدن شهرمان زحمات زیادی کشیدید تقدیر و تشکر می گردد. جناب آقای مهندس با توجه به شناختی که از جنابعالی داریم چند مورد از مشکلات شهر را به اطلاع می رسانیم که امید می رود در رفع آنها تلاش نمایید.

حناب آقای مهندس چندین محل در جاده وجود دارد که به علت عدم روشنایی باعث تصادفات حتی منجر به فوت می شود. ورودی های فرعی در جاده میانه زنجان حوزه زنجان از روشنایی بهتری برخوردار هستند که نشان از مدیریت والای آن شهر می باشد. متاسفانه جاده های میانه مشکلات زیادی دارند که یکی از آنها عدم روشنایی می باشد مخصوصا در سه راهی فولاد- سه راهی خلخال - سه راهی کوهسالار و ورودی های آچاچی  داخل تونلها مخصوصا تونل شماره یک که گویا این اختراع شامل آنجا نمی شود و از روشنایی بی بهره هست . لذا می توان با چند عدد فانوس آنجا را روشن کرد!

جناب آقای مهندس لااقل می توان از روشنایی ورودیهای حوزه شهر زنجان الگو برداری کرد . سئوالی که به ذهن می رسد چرا این نقاط از روشنایی بی بهره هستند. لذا از جنابعالی تقاضا می شود که این مشکل عدم روشنایی را حل نمایید.

جناب آقای مهندس چرا فقط به نام پل دختر میاه افتخار می کنیم ؟ چرا این محل از روشنایی بی بهره است؟ چرا قلعه دختر مورد بی مهری قرار گرفته است که می توان با کمی امکانات رفاهی آنجا را به محلی تفریحی تبدیل کرد اگر بخواهیم!

جناب آقای مهندس ورودی شهر از سمت تبریز از نعمت روشنایی با نصب چند عدد تیرچراغ برخوردار شده است متاسفانه باز هم مورد بی مهری قرار گرفته است که چرا از ابتدای چهار بانده شدن این تیرها نصب نشده است بلکه از نیمه راه !!!! که جای سئوال است؟

چهار بانده کردن میانه سرچم چند ماه با جدیت آغاز شد ولی چند ماهی است خبری نیست ! شاید عمر ما کفاف دیدن چهار بانده شدن را ندهد!

از پلیس راه تا ورودی شهر تیر چراغ نصب گردیده است که حتی آنها را به درستی نصب نشده است و نیاز به بازبینی جدید دارد ؟

1
1