- ارسال کننده: سعید حاصلی تاریخ: ۹۲/۰۱/۲۵

تحول بزرگ سرمایه گذاری در میانه آغاز شد.

فرماندار میانه فرهنگ سازی و دید مثبت در جهت سرمایه گذاری را مهم خواند و افزود: فرهنگ سازی لازم در خصوص جلب و جذب سرمایه گذار درمیانه ایجاد و با استقبال گرم مردم و مسوولین مواجه شده که ضروری است از این فضای مناسب نهایت استفاده را ببریم تا با تحولات ایجاد شده به جایگاه موردنیاز برسیم.
تقی خلفاپور دردیدار سرمایه گذاران با وی ، از مردم و مسوولین خواست ازافراد خیر داخل و خارج شهرستان دعوت نمایند تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده با جدیت تمام در تحقق اهداف نظام تلاش نمایند.

وی با تشکر از سرمایه گذارانی که خط شکن بوده اند افزود: یقینا بدنبال سرمایه گذارانی که پروژه اجرا کرده اند و یا در حال اجرا هستند سرمایه گذاران دیگری سرازیر خواهند شد چرا که بسترهای مختلف سرمایه گذاری فراهم شده است.
خلفاپور در این دیدار از شهردار میانه خواست تا با تعامل بیشتر در جذب سرمایه گذاران تلاش کنند زیرا سرمایه گذاران حاضر جزو افرادی هستند که صداقتشان را به ما و وفاداری خود به زادگاهشان را به اثبات رسانده اند.
وی تاکید کرد : باید آغوش مردم و مسئولین برای سرمایه گذاران همواره باز باشد تا مسیر توسعه هموار و زمینه برای اشتغال جوانان بیکار میانه ای فراهم باشد.
شهردارمیانه نیز در این دیدار از اجرای مجتمع خدماتی , تجاری و اداری در میانه خبر داده و گفت: چند طرح دیگر برای اجرا داریم که ساماندهی شهرک امام خمینی و ابتدای خیابان بانک ملی به متراژ 1300 متر از جمله آنها می باشد.جلیل خرده فروش همچنین با بیان توافق برای ایجاد مجتمع ورزشی 5000 متری و زمین موجود برای احداث آن از مطالعه اولیه زیرگذر تجاری در میدان معلم ، بازگشایی خیابان معلم شمالی و تبدیل آن به مجتمع های تجاری خبر داد.
در این دیدار برادران مرادی فر از سرمایه گذارانی که در حوزه کشت و صنعت میانه فعال هستند با تقدیر از فرماندارمیانه در هموار ساختن مسیر سرمایه گذاری و تصویب 60 هکتار از زمینهای منابع طبیعی برای تحویل به آنان گفتند: 50 هکتار از این زمینها را تحویل گرفته و جمعا 80 هکتار زمین برای کشت در اختیار داریم که 40 هکتار از این زمینها را به زیر کشت برده و به باغ تبدیل کرده ایم.
برادران مرادی فر همچنین از اشتغال مستقیم 60 نفر برای احداث این باغ خبر داده افزودند: فاز اول این طرح امسال و فاز دوم آن در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و در مجموع 80 هکتار زمین تبدیل به باغ خواهد شد.
آنها هدف از سرمایه گذاری در زادگاهشان را اشتغالزایی برای جوانان بیکار میانه , عمران و آبادانی منطقه و قولی که به فرماندار میانه داده بودند عنوان کردند.
برادران مرادی فر ایجاد سردخانه ، خشک کن ، بسته بندی وسیستم پخش را از امور دیگر سرمایه گذاری خود در آینده خوانده گفتند: تا پایان سال جاری 5000 نهال در این زمینها کاشته شده است.
در این دیدار علاوه بر برادران مرادی فر آقایان حاج داود میانجی و حاج میکائیل حاضری با اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در زمینه احداث پروژه های عظیم مسکونی ، تجاری ، تفریحی و رفاهی گفتند: ما با سرمایه خودمان با دعوت فرماندار میانه ایده های خوبی برای سرمایه گذاری داشته و به دنبال محل مناسب هستیم تا با همراهی مسئولین و معرفی پروژه ها برای سرمایه گذاری اقدام کنیم.
در پایان دیدار سرمایه گذاران حاضر با همراهی فرماندار برای دیدار مدیرعامل آب منطقه ای استان در جهت اجرای طرحهای گردشگری و آب منطقه ای عازم تبریز شده و در جلسه ای که تشکیل شد تصمیمات بسیار حیاتی برای آینده شهرستان در حوزه کشاورزی، کشت و صنعت گرفته شده که به محض عملی شدن به استحضار مردم عزیز خواهد رسید.
همچنین در اولین فرصت برنامه بازدید از طرحهای اجراشده توسط سرمایه گذاران برای اصحاب رسانه و شورای اداری در نظر گرفته شده است.

 

منبع: http://somnews.ir/archive/news-miyaneh/administrative/979-1392-01-24-22-52-17

1
1