- ارسال کننده: علی راسگو تاریخ: ۹۲/۰۱/۱۸

دوئل یا مناظره ؟؟؟؟؟ مسئله این است

بشر وقتی از غار خارج شد با گذر ایام به زندگی با شکل اجتماعی تری روی آورد وناچار به ترک یا تغییر برخی از عادات گردیده وملزم به رعایت مجموعه ای از ضوابط و اصول شد به طوری که امروزه در انجام همه امور موظف به رعایت این هنجارها هستیم، از ابتدایی ترین کارها گرفته تا بغرنج ترین آن ها.

با این تعاریف مناظره و دعوت به آن نیز دارای آدابی می باشد که برای اخذ نتیجه دلخواه می طلبد از طریق صحیح وارد شد. ابتدایی ترین نکات مناظره آداب دعوت به آن است که در صورت عدم رعایت آن مانند دعوت آقای مددی از آقای حسینی به واسطه آقای کریم پور  بیشتر رنگ و بوی مناظره به سبک قدیمی تر آن یعنی دعوای چاله میدانی را به خود می گیرد و به طوری که این دعوت بیشتر شبیه هماورد خواهی یا اصطلاحا به دنبال نفس کش می گردند.

این حرکت از جانب نماینده ای که کلمه وحدت عنصر لاینفک سخنرانی و برنامه های تبلیغاتی شان بود ، این گونه حریف را به دوئل فرا می خواند. پیداست که وحدت فقط لقلقه زبان بوده و دست آویزی بیش برای جلب افکار عمومی نبوده است.

حال این سوال پیش می آید که چه اتفاقی میان حامیان و یاران حاج آقا مددی روی داده که علی رغم وجود چهره های متشخص و موقر اینچنین قحط الرجال شده که شخصی موجه تر از آقای کریم پور نبوده که این مسئولیت خطیر را به دوش بکشد؟ویا آقای کریم پور برای ابراز وجود و اصطلاحا چهره شدن، فرصت را مغتنم شمرده اند که محتملا این گزینه صحت بیشتری دارد که هرچه سریعتر منتظر تکذیبیه این خبر از طرف دفتر حاج مددی هستیم.

1
2
3
1 2 3