- ارسال کننده: رضا ...رجبی تاریخ: ۹۲/۰۱/۱۸

آیا واقعا دکتر مددی ،مهندس حسینی را به مناظره رودرو فرا خوانده است؟

 

مطلبی درمورد دعوت دکتر مددی از مهندس حسینی برای مناظره رودرو از دوست گرامی جناب آقای کریمپور خواندم که

از یک جهت باعث خوشحالی بنده  شد به دلیل اینکه دیدم هرروز که می گذرد جوانانی منتقدوپرشور به خیل عظیم

اصحاب رسانه واربابان قلم این شهر افزوده می شود که این خود درآینده ای نه چندان دور مسیر پیشرفت وآبادانی شهرمان را هموارتر خواهد کرد،ولی از جهاتی بسیار آزرده خاطر شدم به دلایلی که درذیل اشاره خواهم نمود.

1)بیاییم وقتی برای مردم می نویسیم (از سردلسوزی)درست بنویسیم ،این مردم جایگاه بسیار والایی دارند چه از نظر علمی وچه سیاسی،خوب که مطلب بالا را بنگریم اغلاط املایی وانشایی محسوسی را می توانیم بیابیم،بهتر است برای ارج نهادن به سواد وشعوراین ملت فهیم مطالبمان را قبل از درج مروری دوباره نماییم.
2)با حلوا حلوا دهانمان شیرین نمی شود،ماکه درپی اتحاد وهمدلی آن هم برای اعتلای شهرمان از هرجهت هستیم آیا بادرج این مطالب ونظرات آتش بیار معرکه نشده ایم؟بیاییم هیزم کینه هایمان رابرای گرم کردن انتخابات پیش رو وانتخاب آگاهانه وهوشیارانه اعضای شورای اسلامی شهرمان ورئیس جمهور آینده کشورمان نگه داریم.
3) آیا همه شهر به مهندس حسینی رای داده اند؟آیا کلیه همشهریان به دکتر مددی اعتماد کرده اند؟با احترام به انتخاب دیگر همشهریان ،حافظ رای خود وهمشهریانمان باشیم ،چیزی تا اتحاد بزرگ نمانده است ،فردا همین افرادی که اکنون به رای وانتخابشان توهین می کنیم پای صندوقهای رای (شاید)به شخصی که ما می پسندیم رای دهند .....
4)مناظره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دکتر نه مناظره ای می خواهد ونه بزرگنماییهایی اینچنین که با عبور ازخط قرمزهای روابط میان دونماینده دوست وهمدلمان شهرمان را به سوی نهادینه شدن یک فرهنگ غلط (رودررو بودن نمایندگان) می کشاند،از فرزندانتان چه انتظاری خواهید داشت وقتی فردای روزگار  بخواهند مشکلاتشان را با مشاجره وجنگ و جدل حل وفصل نمایند؟
5)اتحاد میان نمایندگان نه شعار بود ونه هست،واقعیتیست که برای پیشبرد اهداف مسئولین شهر لازم الاجراست،نمایندگان فهیم وعزیزمان نیز تنها موقعی به جایگاه عظیم اتحاد وبرادری خواهند رسید که اطرافیان براین باور بزرگ دست یابند که تنها اتحاد می تواند این کشتی طوفان زده را به ساحلی امن رهنمون باشد .

6)به جای تشویق وترغیب به مناظره دونماینده بزرگوار بیاییم ایشان را به برگزاری جلسات دوستانه وبرداشتن گامهایی همگون درراستای اتحاد وهمدلی وهمسویی رهنمون شویم تا دوشا دوش هم نه تنها دست یاری همدیگر را برای حل وفصل مشکلات موجود شهرمان بفشارند بلکه فرهنگ دوستی ومهرورزی را درسطح جامعه نهادینه کنند.

1
1