- ارسال کننده: مهرداد نجفلوی ترکمانی تاریخ: ۹۲/۰۱/۱۶

سخنرانی دکتر محمد علی مددی در مسجد جامع ترکمانچای

دکترمحمّد علی مددی، ضمن تبریک سال جدید اشاره به بیانات رهبر فقیه جمهوری اسلامی ایران؛ در بدو شروع سال 92کردند؛ که امسال سال حماسه اقتصادی وحماسه سیاسی برای ملّت غیور ایران است واشاره کردندکه  از این دو امر باید سربلند بیرون بیاییم مردم ترکمانچای را دعوت به شرکت همه جانبه در اتخابات کرده وگوشزد کردند  همان طوری که در 22 بهمن به خیابانها آمدید در عرصه اتخابات ریاست جمهوری وشورا ها هم باید همانطور پر شور در پای صندوقهای رای حاضر  شوید .

ایشان به بعضی مسائل ملّی وکشوری نیز اشاره کردند ودر ادامه به مسائل داخلی منطقه پرداختنداز جمله مشکلات دانشگاه پیام نور وآزادترکمانچای  و اضافه شدن 10رشته کارشناسی را به دانشجویان مژده دادند . طرح کانالهای دیجیتال تلویزیونی باتخصیص 250میلیون تومان بودجه ،و500میلیون تومان برای جاده ترکمانچای کوهسالار تخصیص داده شده وبحثهایی که شما عزیزان در صورت فراموشی اینجانب در نظرات خواهید گذاشت .

دکتر محمدعلی مددی  بحث جدی وحیاتی فرمانداری ترکمانچای را چنین اشاره نمودند  ، ای مردم ترکمانچای پرونده فرمانداری ترکمانچای دیگر تمام شده است وکسی نمی تواند مانع پیشرفت  آن شود حتی خود بنده . وگوشزد کرد که دیگر به آن فکر نکنیدوبه مشکلات دیگرتان متمرکز شوید .

 دکتر برای حل کردن مشکلات ترکمانچای راهکار مناسبی پیشنهاد دادند که به این صورت بود : ای مردم ترکمانچای از بین خودتان 15 نفر انسانهای مورد اطمینان بنام هیئت ارتقاء انتخاب نمایید وبه بخشداری اعلام نمایید که این 15 نفر در آنجا به شور بنشینند ومشکلات شهر را جمع بندی نمایند وبین نمایندگان تقسیم کنند وبه نماینده وقت بدهند تا آن کار را انجام دهد که به این صورت در عرض 4 سال نمایندگی خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

ما مردم ترکمانچای از هر دو نماینده خودمان خواستار حل مسئله فرمانداری هستیم واز جناب استاندار هم که به فکر مردم هستند تشکر میناییم.

1
1