- ارسال کننده: حسن گل محمدی تاریخ: ۹۲/۰۱/۱۵

قافلان لیست 9 نفره خواهد داد / حماسه بزرگ مردم در این انتخابات نه گفتن به عوام فریبی ها خواهد بود

قافلان لیست 9 نفره خواهد داد / حماسه بزرگ مردم در این انتخابات نه گفتن به عوام فریبی ها خواهد بود

قافلان لیست 9 نفره خواهد داد / حماسه بزرگ مردم در این انتخابات نه گفتن به عوام فریبی ها خواهد بود

شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهمترین ارکان اداره کشور بر مبنای اصول مردمسالاری دینی هستند و اگر مردم به درستی از ظرفیت های این ساز و کار موثر مدیریت اجتماعی بهره ببرند، بسیاری از خلاءهای دموکراتیک را از بین می برند.
قادر حسن زاده مدیر مسئول هفته نامه قافلان میانه با اعلام این مطلب افزود: رفته رفته صحنه رقابت های انتخاباتی شکل جدی تری به خود می گیرد و داوطلبان انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالیت های پنهان و آشکار خود را وسعت بیشتری می بخشند و این امر نوید برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط را می دهد.
 حسن زاده افزود: با گذشت هر دوره از حیات شوراهای اسلامی مردم بیش از پیش متوجه جایگاه مهم و تأثیرگذار این نهاد اجتماعی در اداره امور شهرها و روستاها می شوند و مطمعناً به همین میزان نیز بر وسواس و دقت نظر آن ها در انتخاب افراد اصلح و شایسته افزوده می شود.
سردبیر قافلان گفت: مردم آگاه و فهیم میانه در طول سه دوره گذشته بسیاری از سلایق و طیف های گوناگون را آزموده اند و خوشبختانه کارنامه سه دوره اعضای شورای شهر میانه در مقابل چشم همگان است و نیازی به توضیح ندارد که چگونه بهترین فرصت های رشد و ترقی این شهر در اثر بی برنامگی ها و بی تدبیری های متولیان اداره امور شهری برباد رفته و از رهگذر اختلافات و منیت ها، خسارات عمیق و جبران ناپذیری بر پیکره شهر میانه وارد شده است.
 حسن زاده هم چنین با بیان اینکه مجموعه افراد فعال در هفته نامه قافلان میانه به واسطه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی که با مسائل و مشکلات شهر میانه دارند، درک بیشتری از چالش ها و تنگناهای پیش روی شورا و مدیریت شهری دارند افزود: مجموعه قافلان تمام توان و تلاش خود را برای آگاهی بخشیدن به مردم عزیز و قرار گرفتن در مسیر انتخاب درست و اصلح به کار خواهد بست و در حد توان راه را بر روی عوام فریبی ها و تضییع آراء مردم خواهد بست.
 حسن زاده تاکید کرد: آنچه که ما در دوره اخیر شورای شهر بیشتر از هر چیزی جای خالی آن را احساس کردیم. عقلانیت و خردورزی و سعه صدر و تحمل نظر مخالف بود که متأسفانه در بالاترین حد موجب تضعیف جایگاه و شأن شورای اسلامی شهر و کاستن از ارزش و اعتبار این نهاد مهم اجتماعی و برنامه ریزی شد و اثرات زیانبار آن را برای مدت های طولانی باید تحمل نماییم.
وی ابراز امیدواری کرد مردم در این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر با در نظر گرفتن شخصیت و اعتبار و شأن و منزلت انسانی و رتبه علمی و اخلاقی افراد داوطلب و تخصص ها و توان مندی های مفید آنان کسانی را به عضویت این نهاد مهم اجتماعی انتخاب نمایند که از تعهد و کارآیی لازم برخوردار بوده و صحن شورا را عرصه تاخت و تاز هوی و هوس های فردی و گروهی خود قرار ندهند.
 حسن زاده با اشاره به مراجعات مکرری که از ماه ها قبل و بویژه در روزهای اخیر از سوی افراد و طیف های مختلف برای رایزنی با مجموعه قافلان و جلب حمایت این مجموعه صورت می گیرد گفت: ما با همفکری افراد آگاه و دلسوز در شورای سیاستگذاری هفته نامه قافلان، تمامی افراد و وابستگی های آنان را با دقت مورد بررسی قرار خواهیم داد و در صورت نیاز با دعوت از افراد داوطلب و آشنایی با برنامه ها و دیدگاه های آنان مجموعه ای 9 نفره از بهترین و شایسته ترین افراد را انتخاب و در قالب لیستی واحد به مردم عزیز معرفی خواهیم نمود تا بتوانیم به نوبه خود نقش سازنده ای را در فرایند شکل گیری شورایی توانمند و کارآمد ایفا نماییم.
مدیر مسئول هفته نامه قافلان در پایان هم چنین با تأکید بر اهمیت خطیر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: حماسه بزرگ مردم نجیب ایران اسلامی در این انتخابات حضور پرشور و شعور در پای صندوق های رأی و نه گفتن به شعارها و رفتارهای پوپولیستی و عوام فریبانه و کنار گذاشتن غوغاسالاران و کسانی خواهد بود که با اتخاذ سیاست های غلط و ناروا هزینه های سنگین و غیر ضروری را در طول سال های اخیر بر گرده مردم شریف و غیرتمند ایران اسلامی تحمیل کردند بدون آنکه دستاوردهای اندک آنان ارزش برابری با این هزینه های گزاف را داشته باشد.

1
1