- ارسال کننده: رضا امامی تاریخ: ۹۲/۰۱/۱۱

درباره ی نرم افزار مذهبی قرآنی ترنم نور

به نام خداوند بخشنده ی مهربان

سلام دوباره خدمت همه ی دوستان عزیز

از اینکه با حذف اکانتم تعداد زیادی از دوستانمو ناراحت کردم عذر میخوام و از اینکه رفتنم عده ای رو شاد و برگشتنم ماتم زده کرد از صمیم قلب خوشحالم .

همانطور که دوست عزیزم آقای امید کوهی در مطلبشون اشاره کرده بودند دلیل حذف اکانت من بخاطر مشغله کاری و رسیدن به مرحله ی حساس نرم افزاری بود که روی آن کار میکنم و بازگشایی مجدد اکانتم قبل از اتمام کارم چند دلیل داشت که عبارت اند از :

- امان از حرف مردم ! 

- ناراحتی و نگرانی دوستان و خواهان بازگشایی اکانتم

خوشحالی عده ای که از حذف اکانتم بال پرواز گشوده بودند .

رشد بی رویه اکانت های مستعار با نام رضا امامی

خلاصه پنجااااااااااااه هزار ریال ناقابل بابت حق الکلیک به حساب مدیر واریز نمودیم و برگشتیم. 

001

در این مطلب قصد دارم در مورد نرم افزار مذهبی - قرآنی ترنم نور که به نوعی نسخه ی تکمیل شده و رفع ایراد شده ی نرم افزار مذهبی قرآنی نور طاها هست که اولین نرم افزار بنده برای شهرستان میانه در زمینه ی قرآنی هست که به دست مبارک امام جمعه ی محترم شهرستان میانه حاج آقا حامدی رونمایی شد و نیز در مرحله ی کشوری مسابقات  نرم افزارهای علوم دینی از میان چند هزار آثار ارسالی به جشنواره از تمامی دانشگاههای کشور حائز رتبه ی اول شد و بعد از آن هم یک بار  شایسته ی تقدیر شناخته شد توضیحاتی خدمت علاقه مندان ارائه دهم .

تفاوت و تغییرات بین نور طاها و ترنم نور :

تغییر ظاهر گرافیکی نرم افزار و به نوعی زیباتر شدن محیط کاربر

سرعت لود صفحات در ترنم نور بالا رفته است.

حذف بخشی با عنوان تصاویر سه بعدی از ترنم نور

- افزودن بخش های " خلاصه ای از زندگانی معصومین علیهم السلام " در ترنم نور

- افزودن بخش " دانستنیهای قرآنی " در ترنم نور

-  افزودن گزینه پرینت از بخش ها مورد نظر در ترنم نور

- رفع ایراد مالتی سلکشن بخش پیوند به سایتها در ترنم نور

- رفع ایراد عدم کنترل صداهای بخش های مختلف نرم افزار که در ترنم نور گزینه ی کاهش و افزایش و قطع و وصل صدا ایجاد شده که خیلی بهتر از نور طاها عمل میکند.

اصلاح منوهای نرم افزار برای تغییر صفحات با سهولت هر چه بیشتر بدون نیاز به بازگشت به صفحه ی اصلی 

 

بی هیچ شک و تردید باز هم این مجموعه دارای نواقص و کمبودهایی هست و ان شاءالله امیدوارم بتوانم در مجموعه های آینده آن را برطرف کنم و کارهایی قابل قبول ارائه دهم .

از مسئولینی که نامشان را مسئول فرهنگی گذاشته اند ولی کوچکترین حرکتی در راستای رشد این کارها انجام نمی دهند نیز گله مند هستم و هیچگاه کار مسئول فرهنگی یکی از نهاد های میانه را که نرم افزارم را که نزدیک به یک سال شبها تا ساعت دو نصف شب زحمت کشیده ام را به مسخره گرفت و گفت " این چیه دیگه ؟ بردار برو ، من اینجور کارا رو در یک ساعت انجام میدهم " !  را فراموش نخواهم کرد . 

من دلم به حال میانه با چنین مسئولینی می سوزد . 

چنین حرکت هایی باعث شد تا من نرم افزار اخیرم با عنوان " حدیث زینبیه " (اولین و کاملترین مستند بمباران مدرسه ی دخترانه زینبیه شهرستان میانه) را که با همکاری دوست عزیزم آقای امید کوهی طراحی شده را به هیچ یک از بخش های به ظاهر فرهنگی میانه ارائه ندهم .

بنده ی حقیر هیچ چشم داشتی از انجام کارهایم ندارم و فقط لذت میبرم اگر کسی از آن استفاده می کند و تعریف و انتقاد میکند و پیشنهاد می دهد . لذت میبرم و دعا میکنم شاید خداوند مهربانم نام بنده ی حقیر در میان حرکت کنندگان در این راهها و کارها ثبت کند و این برای من خیلی مهم و باارزش است.

تصاویری از تمامی محیط برنامه و محیط کاری من و کدها و آبجکت ها :

002

 003 

003

003

003

003 

003 

003 

003 

003 

003 

003 

003

1
2
1 2