- ارسال کننده: فراز احمدی تاریخ: ۹۲/۰۱/۰۹

گزارش قافلان نیوز کارساز شد

گزارش قافلان نیوز در مورد بلا استفاده رها شدن سرویس های بهداشتی بوستان کاپیتان شهبازی در ایام تعطیلات نوروزی و وجود میهمانان و مسافران در شهر، علاوه بر واکنش تند کاربران اینترنتی، واکنش نایب رئیس شورای شهر را نیز به دنبال داشته است.

بنا به اظهارات حسن زاده مدیرمسئول هفته نامه قافلان، عبادی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تماس با وی اظهار داشته که موضوع از طرف شورای شهر پیگیری شده و پس از تعمیر و آماده سازی خسارات وارده، این محل برای استفاده عموم بازگشایی شده است. عبادی در خصوص تبدیل شدن ساختمان رفاهی پارک انقلاب به پاسگاه سیار نیروی انتظامی هم گفته در حال پیگیری این مورد هم هستیم تا این محل نیز باز گشایی و مورد استفاده قرار گیرد.

با پیگیری خبرنگاران قافلان، ظهر امروز شهردار با حضور برخی اعضای شورای شهر در محل این بوستان دوباره تاسیسات رفاهی این محل را برای استفاده عموم بازگشایی کردند.

اضافه می شود که طبق گزارش قبلی قافلان نیوز سرویس های بهداشتی احداثی میراث فرهنگی در پارک انقلاب که پر ترددترین پارک شهر محسوب می شود، از طرف ستاد استقبال نوروزی شهر در اختیار نیروی انتظامی گذاشته شده است و این محل عملاً به یک منطقه نظامی تبدیل شده و قابل استفاده عموم نیست.

1
1