- ارسال کننده: قادرحسن زاده تاریخ: ۹۲/۰۱/۰۷

بنام میراث فرهنگی؛ به کام نیروی انتظامی

با آمدن عید و سرازیر شدن مسافران نوروزی به شهرهای کشور، هر شهری سهمی درپذیرایی از این مسافران دارند که برآیند این امر در ارزیابی میزان رضایت مسافران از میزبانان خود، مشخص می شود. اینکه ستاد استقبال نوروزی میانه چه میزان در رضایتمندی میهمانان شهرمان موفق بوده و هست یا نیست با مصاحبه ای ساده مشخص می شود و فعلا موضوع بحث این مطلب نیست. انشاالله در روزهای آتی به آن پرداخته خواهد شد. ولی آنچه مسلم است برخی نارسایی های مدیریتی است که همچون سالهای گذشته چهره این شهر را آنگونه که می باید به مسافران و غریبه ها معرفی نمی کند.

به عنوان مثال به یک نمونه از این سوء مدیریت اشاره می کنم که خود دردیست بزرگ، البته برای آنهایی که گوش شنوایی دارند و مسئولیت را تنها در غصب کردن پست های سازمانی نمی دانند.  حدود 2 سال پیش سازمان  میراث فرهنگی سرویس های بهداشتی و نمازخانه ای در پارک انقلاب، که مرکز حضور و استراحت مسافران خسته است را احداث کرده که معمولاً در طول سال همواره به روی مردم بسته است. امید می رفت که در ایام تعطیلات این ساختمان مورد استفاده ی مسافران و مردم قرار بگیرد که متاسفانه امسال هم همچون سال گذشته  به بهانه استقرار اکیپ انتظامی، توسط ماموران این نیرو قرق شده و از دسترس استفاده عموم خارج شده است. به طوری که هیچ مسافری نمی تواند خودرو خود را تا شعاع 100 متری این سرویس ها پارک کند، چون محدوده ی نظامی محسوب می شود و توقف کردن در این محدوده ممنوع شده است. طی صحبتی که با تنی چند از درجه داران و سربازان این محل داشتم، آنها اعلام کردند که دستور دارند مانع توقف خودروها در جلوی این سرویس ها شوند.

حال شما بقیه ماجرا را خودتان حدس بزنید. البته ماجرا به اینجا ختم نمی شود، متاسفانه درب یکی از سرویس های بهداشتی هم به بهانه ی استفاده کادر محترم این نیرو قفل شده و مسافران  مرد و زن حاجتمند، مجبورند مشترکاً از یک سرویس استفاده نمایند. 

امیدواریم مسئولین محترم فکری به  حال آبروی شهرمان بکنند و برادران زحمتکش نیروی انتظامی هم با استقرار در محلی دیگر این محل را از حالت نظامی خارج کنند تا مسافران و مردم از امکانات محدودی که به این منظور اختصاص داده است استفاده نمایند.

 

1
2
1 2