- ارسال کننده: مهرداد نجفلوی ترکمانی تاریخ: ۹۲/۰۱/۰۶

آری ای برادر (لطفا بخوانید ) مخصوصا شما اهالی ترکمانچای ومیانه

 ما در خدمت کسانی هستیم که صادقانه می خواهند سر مارا شیره بمالند. ودوستشان هم داریم.  راستیشان را نمی توان از دروغ تشخیص داد .دنیا خوب شده است. مالِ من وامثال شما که در این دنیای مجازی به هم رحم نمی کنند چه برسد به انتخاب کردن وبعد باهم می خندیم.موقع انتخاب همیشه دروغ حرف اول را میزندوبه کرسی میشیند آیا این طور نیست من چندین سال است که دراین دنیای غیر واقعی با دوستان خوبی مثل شما کلنجار میزنم ولی به جای رسیدن به هدف بیراهه رفته ونتیجه ای جز سراب آیدم نشده ولی باز شما را میپرستم که واقعا دنیا معکوس حرکت میکند . من شما را دوست دارم چون از شما میترسم یا نه روشنتر بگم چون این روش جدید زندگی کردن است  چاپلوسی کمی هم عصاره خنده.

دنیا بهتر نمیشود مگر انسانهایی را بیابیم که در عمل چیزی برای گفتن داشته باشند در زیر پوست این شهر کسانی هستند که کارهایی میکنند که پدر این انسانهای دورو در این دنیا ندیده ونشنیده اند.

یکی از این اعضای این سایت میانالی یه متنی گذاشته بود وخطاب به مردم ترکمانچای هشدار داده بود که چرا ساده اید هروقت میایند وشما هم همیشه باورتان تازه میشود .

من میگویم چه کنیم آری ساده ایم ولی ببینیم کی ضرر میکند درست است که می خواهیم؛ این خواستن برای ما شیرین است ,ولی کسانی که به ما دروغ میگویند آنها دوغگویند وبه خودشان وخدا هم دروغ می گویند.

1
2
3
4
1 2 3 4