- ارسال کننده: حسن گل محمدی تاریخ: ۹۲/۰۱/۰۵

دیدار گردانندگان هفته نامه قافلان با مدیرمسئول این نشریه

به مناسبت انتشار یکصدمین شماره قافلان صورت گرفت؛

دیدار گردانندگان هفته نامه قافلان با مدیرمسئول این نشریه

دیدار - قافلان - فراز

مجموعه عوامل و گردانندگان هفته نامه قافلان میانه به مناسبت انتشار یکصدمین شماره این هفته نامه در منزل قادر حسن زاده، موسس، صا

حب امتیاز و مدیر مسئول این نشریه گرد هم آمدند تا قدردان زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر مرد اول عرصه اطلاع رسانی و مطبوعات شهرستان میانه باشند.

در این گردهمایی ساده و صمیمی که در آپارتمان محقر چهره مطرح رویدادهای خبری شهرستان میانه در شهرک اندیشه برگزار شد انتشار یکصدمین شماره هفته نامه قافلان میانه با شعار "دانستن حق مردم است و اطلاع رسانی رسالت قافلان" جشن گرفته شد.

حسن زاده در این مهمانی مختصر که همزمان با جشن های آغاز سال نو برگزار شد با تشکر از حاضرین که بدون اطلاع قبلی در منزل وی حضور یافته بودند گفت: قافلان با همه مشکلات و مسائل پیش رو به حیات خود ادامه داده و به امید خدا و با حمایت مردم و همدلی گردانندگان بی توقع و فداکار آن و بخصوص جوانان پرشور و علاقه مند به راه خود ادامه خواهد داد و چراغ آگاهی را برای همیشه در این شهرستان روشن نگاه خواهد داشت.

شرکت کنندگان در این مهمانی با تقدیم لوح یادبود و هدایایی از زحمات حسن زاده در گسترش جریان اطلاع رسانی در شهرستان میانه تشکر و قدردانی کردند و در پایان کیک جشن انتشار صدمین شماره قافلان را برش زدند.

لازم به ذکر است به دلیل تقارن این برنامه با دید و بازدیدهای عید برخی از همکاران نشریه و اعضای شورای سردبیری نتوانسته بودند در این مهمانی شرکت کنند.

دیدار - قافلان

 

1
2
1 2