- ارسال کننده: دفتر ارتباطات مهندس سید بهلول حسینی تاریخ: ۹۲/۰۱/۰۱

پیام تبریک مهندس حسینی به مناسبت فرارسیدن سال نو

با سلام و تحیّات الهی، پیشاپیش فرارسیدن سال جدید و آغاز بهار طبیعت و رویش گلها را به حضور همشهریان عزیز و یکایک مردم نجیب و حق شناس شهرستان میانه ( بخش های ترکمانچای – کاغذکنان – کندوان و مرکزی) صمیمانه تبریک و شادباش می گویم.

هم چنین لازم میدانم به حضور آندسته از خانواده هایی که درطول سال گذشته در سوگ از دست دادن عزیزان و نزدیکان خود داغدار شدند ، از صمیم قلب تسلیت عرض کنم و از محضر خدای متعال برایشان صبر و سلامتی مسئلت نمایم.

همانطوریکه مستحضر هستید در سال گذشته ملت بزرگ ایران و خصوصا مردم شریف میانه، شاهد تلاشها ، موفقیت ها و گام های موثر از سوی مسئولان کشور و نیز مسئولان محلی برای رفاه و آسایش و پیشرفت خود بودند؛ یکی از این موفقیت های بزرگ و چشمگیر موافقت و دستور ویژه ریاست محترم جمهوری با در خواست اینجانب، برای ایجاد فرمانداری ویژه ،در شهرستان میانه بود که بحمدالله پس از پیگیری ها و تلاش های بی وقفه و پشت سرگذاشتن موانع مختلف و برخی حرکت های ایذایی ، به سرانجام رسید و هیات دولت در جلسه مورخه 91/11/29 رسما آن را تصویب و ابلاغ نمود که امیدواریم این توفیق بزرگ و رویداد تاریخی، نقطه عطفی برای توسعه روز افزون و جهش منطقه میانه به سوی افق های برتر و قله های بالاتر باشد.

آرزو می نمایم سال نو سالی سرشار از همدلی و نوع دوستی ، مودت و همگامی برای رسیدن به پیروزی های جدیدو تحکیم و ترویج ارزشهای اخلاقی و انسانی در خطّه پرافتخار میانه باشد.

ان شاءالله، اطمینان دارم سال 1392 نیز هم چون سالهای گذشته در سایه تبعیّت از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و با الهام از روح ملکوتی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و ارواح طیبه شهدا ، سالی پر خیر و برکت و رو به جلو خواهد بود.

خادم مردم بزرگوار و نجیب شهرستان میانه

سید بهلول حسینی

1
1