- ارسال کننده: کمیل میانه تاریخ: ۹۱/۱۲/۳۰

امام جمعه میانه: پیگیرامور هستیم که حق به حق داربرسد...

  به گزارش خبرنگار ستاد نماز جمعه ی شهرستان میانه  امام جمعه شهرستان میانه در خطبه های این هفته نماز جمعه  بااشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولادمیانه نسبت به شبهه هایی که درمورد نتیجه ی این آزمون ایجادشده واکنش نشان دادو افزود : آنطور که به مردم وعده داده بودیم پیگیرامور هستیم که حق به حق داربرسد وتاکید میکنم که مسئولین ومتولیان امر موظفند پاسخگوباشندو این شبهات باید رفع شود.امام جمعه ی شهرستان میانه حجت الاسلام حامدی ضمن تقدیر و تشکر ازمردم عزیز شهرستان میانه که همیشه در کارهای خیر و خداپسندانه و احسانات پیشقدم هستند افزود: مطابق آماری که کمیته ی امداد امام خمینی(ره) به بنده منتقل نموده اند ، مردم عزیز بااحسانات قابل توجه حضور چشمگیری داشته اند.
خطیب جمعه ی شهرستان بااشاره به اینکه چهارشنبه 30اسفندماه آغاز سال92 شمسی می باشد خاطرنشان کرد:درسیستم اداری یک رسم و سنت خوب هست که عملکردشان رااز هرلحاظ ارزیابی میکنند که سنت بسیارخوبی است وموردسفارش دین نیز هست.
حجت الاسلام حامدی درادامه بااشاره به حدیثی از امام کاظم(ع)که یکی از ویژگی های شیعه را حسابرسی روزانه شمرده است افزود:این حسابرسی روزانه برکاتی دارد که از جمله ی آن پی بردن به عیب ها و حل آنهاست وپایان سال نیز فرصت مغتنمی است که به عملکرد خودمان نگاهی بیندازیم.
خطیب جمعه ی شهرستان افزود:از جمله ی سنن بسیار پسندیده این است که کدورت ها را کنار بگذاریم و به یکدیگر محبت بورزیم هرقدر محبت در جامعه زیاد شودخداوند متعال هم آنقدر نظر و محبتش به اجتماع زیاد می شود.
خطیب جمعه ی استفاده از آلات وادوات آتشبازی را خطرآفرین وتعرض وتعدی به حقوق دیگران دانست وافزود علاه براینکه بنای کارفرهنگی داریم ولی اگر بنا باشد یک عده دربرابر قانون تمکین نکنند وقصدشان تعدی به حقوق دیگران باشد ابزار و قوایی برای برخورد بااینها در نظام حکومتی جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است.
خطیب جمعه ی شهرستان بااشاره به تاسیس نمایندگی ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان میانه  واینکه بازسازی قسمتی از طرح توسعه ی حرم امیرالمومنین (ع) به عهده ی ستاد استان میباشد از مردم ولایتمدار خواست که سعی کنند در این کار خداپسندانه شرکت کرده و مساعدت نمایند.
امام جمعه ی شهرستان حجت الاسلام حامدی در پایان بااشاره به اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی فولادمیانه نسبت به شبهه هایی که درمورد نتیجه ی این آزمون ایجادشده بود واکنش نشان دادو افزود : آنطور که به مردم وعده داده بودیم پیگیرامور هستیم که حق به حق داربرسد وتاکید میکنم که مسئولین ومتولیان امر موظفند پاسخگوباشندو این شبهات باید رفع شود.

1
1