- ارسال کننده: روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر مددی تاریخ: ۹۱/۱۲/۲۸

قطار جدید میانه

مراسم رونمایی از قطار جدید میانه توسط نماینده محبوب شهرستان میانه جناب آقای دکتر مددی و جمعی از مدیران کل شرکت رجاء در تاریخ ۹۱/۱۲/۲۹ ساعت ۱۲ الی ۱۳/۵

از جمیع مردم غیور شهرستان میانه جهت شرکت در مراسم در راه آهن شهرستان میانه دعوت به عمل می آید.

      -----------------------------------------------------------------------------------------

طی نشستی که جناب آقای دکتر مددی در شهریور ۱۳۹۱ با جمعی از اساتید – دانشجویان بازاریان و کسبه داشتند طوماری با بیش از ۵۰۰۰ امضاء در مورد رسیدگی به قطارهای مسافری شهرستان میانه دریافت کردند دکتر مددی بلافاصله ۳ روز پس از دریافت طومار طی ملاقاتی با وزیر راه جناب آقای نیکزاد و تشریح مشکلات موجود در ناوگان ریلی میانه دستور رسیدگی به مشکلات قطارهای ریلی میانه را در تاریخ ۹۱/۰۷/۰۳ از وزیر محترم دریافت نمودند . آقای نیکزاد طی نامه ای به آقای صاحب محمدی (مدیر عامل راه آهن) دستور رسیدگی هر چه سریعتر به مشکلات ریلی میانه را صادر کردند .

طی نشستی که دکتر مددی با مهندس صاحب محمدی داشتند ایشان اکیپی را به سرپرستی آقای قربانی (مدیر کل راه آهن شمال غرب زنجان) عازم میانه نمودند تا از نزدیک به تمام مشکلات مطرح شده از سوی دکتر مددی رسیدگی نمایند.

درخواست دکتر مددی از وزیر محترم مطابق درخواست مطرح شده از سوی مردم رسیدگی  به امور بهداشتی مسائل سرمایشی گرمایشی کیفیت خدمات رسانی مدت زمان مسافرت و ... بود که اکیپ اعزامی همه ی مسائل مطرح شده را بدون استثناء تایید کردند.

دکتر مددی طی بیاناتشان در جلسه ای که با حضور مهندس فروزش (معاونت محترم رجا) و جمعی از اساتید فرهنگیان بازاریان دانشجویان و...  در ۷ بهمن سال ۹۱ در هلال احمر میانه برگزار شد با اشاره به اینکه ایشان در جهت تحقق خواسته های مردم غیور میانه فردی خستگی ناپذیرند پیگیری خواسته بحق مردم حوزه انتخابیه خود را در طی چندین جلسه پی در پی با وزیر راه دلیلی بر ادعای خود دانستند و در نتیجه پیگیری های ایشان جناب وزیر اعلام کرده بودند که مسائل مربوط به حوزه میانه به شرکت رجاء که وابسته به تامین اجتماعی می باشد واگذار گردیده و از نظر راه آهن جمهوری اسلامی هیچ مشکلی درجهت ارتقاء کیفیت ناوگان ریلی میانه وجود ندارد ولی نظر مسئول محترم تامین اجتماعی جناب آقای مرتضوی مهم است دکتر مددی ۲ روز بعد طی جلسه ای با آقای مرتضوی مشکلات موجود در ناوگان ریلی میانه را برای ایشان تشریح نموده و ایشان با بزرگواری تمام به معاون اقتصادی خود دستور همکاری با دکتر مددی را دادند و معاون اقتصادی آقای مرتضوی پس از صحبت با مدیر عامل رجاء جناب آقای بختیاری ترتیب نشست دکتر مددی با ایشان آقای فروزش و جناب آقای جعفری را دادند که طی این نشست مسئولین محترم رجاء خواهان تغییراتی در درخواست ارائه شده از سوی دکتر مددی را داشتند ولی ایشان با اشاره به این نکته که حتی کوچکترین تغییر در سطح کیفیت خدمات درخواستی در شان مردم میانه نمی باشد لحاظ چنین تغییراتی را رد نمودند و در نهایت اکیپ ویژه ای از طرف شرکت رجاء تشکیل شد و به شهرستان میانه اعزام گردید . پس از بررسی های صورت گرفته درخواست دکتر مددی به عنوان نماینده مردم محترم میانه جهت تجهیز ناوگان ریلی این شهر طی نامه ای با شش بند در تاریخ ۹۱/۰۸/۲۷ (تصویر نامه در پایین همین صفحه پیوست شده است) موافقت صورت گرفت .

در خاتمه جلسه دکتر مددی خواستار پیگیری مردم از مسئولین شدند و قول خبر های خوشی را در حوزه بهداشت و راه در آینده نزدیک را دادند.

فردا ۱۳۹۱/۱۲/۲۹ همان آینده نزدیکی است که دکتر مددی قول آن را داده بودند 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نامه های گرفته شده توسط دکتر مددی جهت به رسیدگی به مشکلات قطار های مسافربری میانه

رسیدگی به مشکلات راه آهن میانه

رسیدگی به مشکلات راه آهن میانه

رسیدگی به مشکلات راه آهن میانه

رسیدگی به مشکلات راه آهن میانه

رسیدگی به مشکلات راه آهن میانه

رسیدگی به مشکلات راه آهن میانه

1
2
1 2