- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۱۲/۲۷

اقتصاد مقاومتی رمز مقابله با تحریمهاست

شورای اذاری

فرمانده سپاه ناحیه میانه اقتصاد مقاومتی را رمز مقابله با تحریم ها دانست و افزود: تنها راه برون رفت از تحریم ها اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن نیست بلکه به معنای مدیریت درست در مصرف ، افزایش تولید داخلی و استفاده بهتر از سرمایه انسانی است.سرهنگ عباسقلی احمدزاده در آخرین جلسه شورای اداری در سال 91  نظام اسلامی را دارای پشتوانه قوی مردمی عنوان کردو گفت: حضور مردم در انتخابات مهم است و ما می توانیم با حضور حداکثری  دشمنان نظام را مایوس کنیم.
 وی به برگزاری  باشکوه و مردم پسند همایش بین المللی شهدای زینبیه و ثارا...  در سال جاری اشاره کرد و افزود:  برگزار ی چنین همایشهای  بزرگی جز با همکاری ادارات مقدور نیست .
همچنین دادستان میانه در این جلسه  از عملکرد بعضی از ادارات انتقاد کرد و گفت:ادرات ما باید از حالت  بیرون آمده و نوآور باشند.حسین محرمی به تعطیلات نوروز اشاره کردوگفت: در این روزها ،  تصرفات منابع طبیعی ،شکار غیر مجاز،سرقت و ساخت و سازهای غیر مجاز  بیشتررخ  می دهد  که  مسولان ادارات مربوطه باید مراقب بوقوع پیوستن چنین اتفاقاتی باشند.مدیر روابط عمومی فرمانداری  نیزبا اشاره به اینکه در این برهه از زمان روابط عمومی قلب تپنده عرصه خبر واطلاع رسانی محسوب می شود گفت: در این میان نباید از نقش حساس و تاثیر گذار  خبرنگاران به راحتی گذشت زیرا آنها نقش مهمی در انعکاس فعالیت‌ها و واقعیت‌های شهرستان داشتند.
محمود زرین در ادامه از فعالیت های سایتها،هفته نامه ها و دفتر خبری صداو سیما صحبت کرد و افزود: ما در میانه  همچون گذشته به همکاری و کمک اهالی رسانه نیازمند بوده و توقع داریم  برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند .
وی اظهارداشت : اهالی رسانه نباید مردم را برای انتخاب فرد خاصی سوق دهند  بلکه باید  به مردم همیشه در صحنه برای  انتخاب اصلح ترین یاری دهند.

1
1