- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۱۲/۲۷

ایران لایق مدیریت جهان اسلام است

شورای اذاری

فرماندارمیانه گفت:ایران با اقتدار خود باید جهان اسلام را مدیریت کند زیرا لایق این امر است.
تقی خلفاپور عصر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری میانه با بیان اینکه جنگ اقتصادی به مثابه جنگ نظامی و شاید بیشتر از آن باعث آزار مردم می شود اظهار امیدواری کرد که ایران اسلامی از جنگ اقتصادی نیز همچون 8 سال جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمده و به عزت و اقتدار بیشتری دست یابد.
وی اظهارداشت :سال 91 سال دشواری بوده و مردم و مسئولین متحمل فشار و سختی بسیاری شدند.
خلفاپور با اشاره به انتخابات خرداد 92 انتخابات را مهمترین  موضوع و بستر برای برنامه ریزی دشمن خواند و افزود: دشمن باهجوم اقتصادی و تحریمهای مختلف سعی در کمرنگ ساختن حضور مردم در انتخابات دارد که در این زمینه انتظار می رود ملت بصیر ایران انتخابات را امری مهم و از وظایف اصلی خود به شمار آورند.
وی از مردم همیشه در صحنه خواست با مجریان انتخابات همکاری لازم را بعمل آورده  و با حضور پرشور خود این عرصه امید دشمن را به عرصه یاس و ناامیدی آنها تبدیل کنند.فرماندار میانه گفت: از کلیه همکاران ،اعضای شورای اداری و شورای تامین که در مقابل تمام مشکلات و مسایل ما را یاری کرده و خواسته های مردم را عملی کردند تا سربلند باشیم تقدیروتشکرمی کنم .
خلفاپور حل مسائلی از قبیل زباله خانه ، پارک جنگلی طراحی بافت فرسوده اطراف امامزاده اسماعیل (ع) که به زودی عقد قراداد خواهد شد ،بازسازی مزار شهدا ، آزادسازی راه طرح توسعه فولاد که با لیاقت شورای تامین ظرف  یکماه آزاد شد را از مواردی عنوان کرد که با عنایت مسئولین استانی و شهرستانی به انجام رسید.
وی ایجاد 2 شهرک بزرگ  صنعتی و حضور 60 سرمایه گذار در میانه و بازسازی مقابل پادگان ، بازگشایی کمربندی شرق و به کمیسیون رفتن کمربندی دیگری برای شهر ،سیستماتیک نمودن کمپ معتادین، ایجاد بازار هفتگی و حل مشکل اراضی سد شهریار را از دیگر عملکردهای سال جاری دولت در میانه خواند.فرماندار میانه بین مسوولین شهرستان از مسئولین خواست تا نگذارند با مسائل کوچک وحدت شهرستان شکسته و موجبات نارضایتی مردم فراهم آید.

1
1