- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۱۲/۲۱

اولتیماتوم یک هفته ای فرماندار میانه به تعاونیهای مسکن مهر پایان یافت

عکس1

در پی اتمام مهلت یک هفته ای فرماندار میانه به برخی از تعاونی های مسکن مهر برای رفع مشکلات خود در راستای تحویل به موقع واحدها ، یکی از تعاونیهای مسکن مهر میانه به دادگاه ارجاع شد.فرماندار میانه طی دستور ویژه در جلسه بحث و بررسی مشکلات مساکن مهر میانه از دادستان خواست تا به صورت همه جانبه این مشکل را بررسی و در رفع آن بکوشند.
تقی خلفاپور با بیان مشکل برخی از تعاونیها ، اشتباهات  از سوی این تعاونیها و عدم پرداخت سهم اعضا را علت اساسی مشکل بوجود آمده خوانده گفت: سهم آورده توسط اعضای باقیمانده باید مشخص و واریز گردد.
وی از خلع ید یکی از تعاونیهای مسکن مهر  خبر داد و گفت: کارشناسان رسمی استان با نمایندگان راه و شهرسازی و تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از محل پروژه بازدید و نتیجه را بعد از جمع بندی به ادارات کل منعکس کرده اند که پیگیریم پیمانکار واجد شرایط انتخاب و پروژه اجرا شود.
وی اظهار داشت:پس از تسویه حساب و اعلام دادستان باید واحدها به اعضای واجدالشرایط تحویل شده و نقشه های تفکیک طبقات نیز در حداقل زمان ممکن حل شود.فرماندار میانه افزود: جلسه عمومی یکی از تعاونیها با حضور اعضا  همزمان با 24 اسفند در حسینیه قمربنی هاشم با حضور نمایندگان تعاونیها برگزار و مشکلات و راه حلهای اجرایی و عملی اتخاذ خواهد شد.

1
1