- ارسال کننده: محمود زرین تاریخ: ۹۱/۱۲/۱۶

بابای من پاسبانه !

یاد دوران کودکی بخیر، بابای من پاسبانه ! بابای من ماشین داره !
 با سلام و تبریک مجدد به اعضای محترم سایت و تمامی همشهریان عزیز بسیار خوشحالم از این اتفاق مهم و تشکر می کنم از دست اندکاران این امر اما مواردی چند جهت استحضار اهالی قلم تقدیم می نمایم قلمی که شما می زنید از آن به توتم یاد شده بیایید حرمت آن را که در واقع جوهرش برآیند تفکر هرکسی است حفظ کنیم این نوشته ها مطالبی است که پس از درج تبدیل به تاریخ می شود.
بیایید  تاریخ اسلام ، نظام، کشور و شهرمان را مروری کنیم ، ضربات جبران ناپذیری که از اختلافها بوجود آمده، حتماً باید یادآوری کنم ؟!
خوشبختانه مطالب سایت در سراسر دنیا دیده می شود و بیایید این نوشته ها را از منظر دیگران ببینیم.میانه بزرگ به حقش رسیده ، قدردانی بسیار خوب است اما توصیه هایی به تمام اعضای فهیم و آگاه دارم مراقب اختلافات باشیم مراقب باشیم ندانسته آتشی برپا نکنیم و هیزمش را خودمان جمع نکنیم.آرامش موجود در شهرستان چند راس دارد که یکی از این رئوس رسانه هاست، نمایندگان ، فرماندار و امام جمعه موارد و مطالبی از افرادی دیده می شود که تاسف بار است.
بعنوان عضو کوچک این خانواده خواهش می کنم تلاش کنیم تا شادیهایمان تلخ نشود کام همه را شیرین کنیم از همین لحظه از پرداختن به مسائل اختلاف برانگیز بپرهیزیم.

1
1