- ارسال کننده: احمدپورترکمانی یاور تاریخ: ۹۱/۱۲/۱۰

برداشت بنده از جلسه سخنراني اقاي دكتر مددي و پيشنهادات

با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت نماينده محترم، جناب اقاي دكتر مددي و تشكر از زحمات ايشان، لازم مي دانم نظر خود را در مورد اينكه چگونه مي شود مسئله فرمانداري تركمنچاي را به سرانجامي نيكو رساند ابراز دارم.

  1. وقتي برخي از انتقادات (كه ممكن است به جا نيز باشد) اقاي دكتر مددي را از عملكرد مسئولان كشوري مي بينيم و به همراه اين انتقادات، موردي را  در مسجد جامع ابراز داشتند مبني بر اينكه در پيگيري فرمانداري تركمنچاي بر نامه تسليم شده به دولت اكتفا نكردند و به ارگان هاي ديگري نيز رجوع كردند؛ بنده احتمالاتي را به ذهنم خطور مي دهم كه ممكن است چندان خوشايند نباشد. هر چند اميدوارم بنده در محاسبات خود راه اشتباهي را رفته باشم و اميدوارم هر چه زودتر امتياز فرمانداري براي ما به ارمغان بيايد. (اين مورد هر چند مبهم باشد به همين اندازه اكتفا مي كنم و باشد كه اذهان بيدار تا انتهاي قضيه را بخوانند)
  2. لذا همچنان كه دو عزيز سخنران نيز درگيري مهندس حسيني را در مورد فرمانداري تركمنچاي خواستار شدند و همچنانكه مهندس نيز خيلي وقت پيش اعلام داشته و هم اكنون چند روزي است كه بنده با ايشان در تماس هستم و ايشان نيز چنين رويه اي را در پيش گرفته تا فرمانداري را به خاطر مردم و به خاطر جانباختگان سدها و شركت ها براي ما به ارمغان آورد؛ بنده نيز به نوبه خود، باز تاكيد مي كنم بر لزوم دخالت مهندس حسيني بر مسئله فرمانداري.
  3. تاكيد بنده در بند دوم بنا بر صحبتي كه به تعدادي از عزيزان شهروند در حاشيه و اتمام سخنراني جناب اقاي دكتر مددي داشتم نوشته مي شود همچنانكه قبلا نيز خودم بر اساس پيش فرض هايي اين تاكيدات را مطرح كرده بودم و مهندس قبل از همه در حضور شورا و شهردار و بخشدار بر اين دخالت تاكيد كرده و بيش از پيش تاكيد دارد.
  4. لذا پيشنهاد مي كنم كه شوراي محترم شهر و حتي بخشدار محترم، اگر صلاح ببينند در تماس هاي خود بر اين دخالت تاكيد بيشتري نمايند.

هدف فرمانداري است و الان وقت ان نيست كه نوشته هاي بنده يا دوستان ديگر بر اساس جبهه گيري و جناح بندي برداشت و تفسير شود. اميد است همه ما تركمنچايي ها در اين موردِ حساس، فرا جناحي به مسئله نگاه كنيم. (اي كاش در تمام مسائل چنين باشد ولي اگر نيست حداقل اين مورد نگرش فراجناحي لازم دارد)

1
1